חנושית אני חושבת שאת צריכה להגיד לה את מה שאמרת לנו..
כי בכל זאת היא חברה טובה..ולחברות טובות אומרים מה שמרגישים
אולי אם תסבירי לה ותביאי לה דוגמאות למעשים שלה והכל היא תבין שבאמת
זה לא נכון להתנהג ככה ואז בעזרתך היא תשתנה והכל..
אבל תהיה כנה איתה ותסבירי לה הכל בצורה יפה שלא תפגע בה חס וחסה..
בסופו של דבר אפחד לא יוכל לשנות אפחד כי כל אחד חי בדרך שלו ואין לאפחד זכות לשנות לו אתזה..
טוב אבל זאת רק דעתי..
מקווה מאוד שעזרתי לך..
אוהבת המון,
מרינוש..=]]
אגב..תעדכני אותנו בובה.. 🙄
מרינו'ש-סבבה מאמי!
דברי איתי.
לאב יו =]
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 26/06/2005) זוהר אני דווקא התכוונתי למעשים אחרים
התכוונתי שהם יתעיינו בה יותר יחמיאו לה ויזמינו אותה לבלות ביחד וכו'
זה בטח נראה לך דפוק כי למה שנעשה משהו בשבילה ואח"כ היא תתיחס אלינו כמו לזבל
אז אני מציעה לך קודם לנסות את זה
אם את רואה אחרי שבועיים שלושה שזה לא עובד אז תנסי משהו אחר
שוב אני אומרת שיכולות להיות לזה המון סיבות
חלק גם אולי בא מהבית
סבבוש.. גם נשמע טוב...