עוד לא נפגשתי איתה... רק ביום שישי.. ב 3 ליולי
וכדי למנוע פדיחות דיברתי איתה פשוט על זה (ולגבי מה שאמרת על הבנים ביב'.. קודם כל אני רק עולה ליב'.. ודבר שני אני בדיוק ההיפך מסטוצניקים). בקיצר היא עוד לפני שנפגשנו אמרה שהיא מסכימה (אחרי מליון שירים ומכתבים שכתבתי לה נראה לי זה הספיק לה 😛)
אבל הבעיה שלי זה לא לעשות פדיחות שם.. כי היא כזאת מהממת ויש לי פרפרים מתעופפים כל שניה בבטן ושאני אראה אותה הם יעשו שם חגיגה!!
חח לא יכול שלא להתרגש ולחשוב על זה :\
AfArSeXyT חחח העברת אותו קורס מזורז.. יפה לך!! לא השארת לי משהו אפילו קטן להגיד לו שלא אמרת.. חיחי
גם אני חושבת שזה צריך לבוא טיבעי בלי שום תיכנונים... אל תבוא בגישה של "לנשק"!!
אתה נורא מקסים אני בטוחה שהיא תאהב אותך! אחרי כל השירים והמכתבים...
בהצלחה!! ואל תשכח לספר לנו מה היה ואיך היה....
לב אדום- חחח הסברתי לו בקצרה לפי מה שאני חוויתי ומה שאני מכירה..ומניסיון אישי יעצתי לו שלא ילחץ על עצמו ועליה כי זה רק מחמיר את המצב ואת הלחץ...
שיהיה בהצלחה! וגם אני חושבת שאתה מקסים ורגיש! היא בטוח תתאהב..
וגם אם לא..אז לא נורא..הכל עובר בחיים! ואתה תכיר אחרת..
אבל תלך בראש טוב ובגישה חיובית(גם לא לפתח יותר מדי צפיות שאחרי זה לא תתאכזב) וזהו..מקווה שתהנה!
זה קשר מסובךך אשש ההורים שלה אם היו יודעים שאנחנו ביחד.. לא היו מסכימים.. סיפור ארוך מאוד בשביל לספר פה..
פה זה ארוך מדי... אולי באייסי או מסנג'ר..