עוגיה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שין צ'ין.. אל תשאלו אפילו למה חחחח
חחחחח אח שלי הקטן רואה את זה עכשיו אז שמעתי תמוזיקה בטלוויזיה פחחחחח
QUOTE (אאייטטשש @ 04/07/2005) כוכב נולד
אוייייייייי זה בדיוק בדיוק מה שרציתי לכתוב !!! איזה קטע חחחחחחח 😂
ים