כן..למה?
הודעה 1
לא יפיתי שכל הלילה אני ירקודדד
13
OnE IiFe-OnE LoVe-MaCaBi HaiFa
15
נָ.נָחְ.נָחְמָ.נָחְמָן.מְאומָן
עוד 40 ויש לי 2000 תגובות
17
19
~+~ה!כחה שנס+כ!ת ק+מ!ת---->5@ רק ב@גד!ת~+~
פשש תהיי בריאה..
20
ש!טרת סמ!+ה
הודעה 1
אתה האדמה אתה החיים אתה הבריאה אתה השנים
22
~+~אנ+ א!ה2ת לשחק 2ה7בה ד2ר*ם---> >1ל ת+תן לי סיבה שזה היהי בך
הודעה 1
אנ'לא מפחד ממך כל כך רוצה לפגוש אותך