הודעה 1
°•. pRiNcEsSa .•°
°•. pRiNcEsSa .•°
°•. pRiNcEsSa .•°
°•. pRiNcEsSa .•°
°•. pRiNcEsSa .•°
הודעה 2
"--(¯` LoV£ ¥ou aLL´¯)-
ואז הפסיקו אותיי מילא 70 אבל 1144 זה היה נוראי אני נורא נפגעתי!!
בעע
הודעה 3...
יפה יפה לך עד 114..
הודעה 1
«::•°Love°•::»
איזה מסכן..זה ממש מבאס
הודעה 3
אני עושה את זה סתם כדי להעלות הודעות..
לא אכפת לי שיספסיקו אותי
הודעה 6
אבל אני הכי מיוחדת אני מקשטת ת'הודעות שלי..
הודעה 7
esse mccartneyJ--> שלמות
הודעה 8
•באה2ת אמת רגש לע‡לם לא מת•.