נו אז למה אתה לא עושה כלום?
אמממ כי זה לא קל
זה מאוד מסובך..זה כבר דברים שיותר ממה שאתן יכולות לחשוב עליהן..
חחח הסבר פרט ונמק 😉
אולי נוכל לעזור.. 😊
אממ יש דברים בחיים
שמרגישים אותם ויודעים אותם
אבל אסור הלב הנשמה וכל השאר לא נותן לספר אותם..
סורי 😢
אני חושבת שענו לך..
אני מסכימה עם התגובות הראשונות כך ש...חח
מקוווה שענו לך מאמי!