QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 17/06/2005) תיראי אם שמעת על החבר שלא היו לו קשרים רצינים ושהוא טיפוס של סטוצים ואחד שדופק וזורק יש לך ממה לחשוש..

לפי דעתי אם את לא רוצה שהוא ינצל אותך אל תתקדמי איתו יותר מידי בתחום המיני... אם הוא איתך בכדי לנצל הוא יעזוב אותך מוקדם כי את לא נותנת לו את מה שהוא רוצה.. אם את איתו הרבה זמן והוא נשאר נאמן לך ומתייחס אלייך יפה ולא לוחץ אז אני לא חושבת שיש לך מה לדאוג 😊
ופשוט תעשו הכל לפי הקצב שלך כדי שלא תתחרטי אח"כ ושתדעי שהכל היה בהסכמתך 😊
מסכימה במילה ומילה...
אבל אם עשיתם משהו..כמה פעמים..לא מחייב משהו רציני..
ואז פתאום הוא נפרד מימך בלי שום סיבה..אז הוא ניצל אותך