היי, קוראים לי גל, אני חדשה פה באתר..
אני בת 13 מחולון..
קודם כל אני חייבת לומר שזה נראה אחלה אתר וממש כל הכבוד לכל מי שיש לו יד בהקמת האתר!
והייתי רוצה אם אפשר שמי שיודע ויכול לעזור לי ולהסביר לי בשני דברים.
הדבר הראשון הוא שאני צריכה עזרה בהסברים איך שמים פה תמונות ואיך אפשר לייצר כותרות
שכתוב בהם מה שאני רוצה ..
והדבר השני קשור לענייני אהבה..
אני מאוהבת רצח שמישהו.. די הרבה זמן.. והכל התחיל ככה:
בהתחלה היינו ידידים טובים מאוד וכל הזמן היינו ביחד וקרובים לאללה בלי סוף עד שמתי שהו..
הקרבה הזאת יצרה רגשות הרבה יותר חזקים מאשר רגשי ידידות בלבד..
והתאהבנו זה בזה רצח... והיינו חברים.... והחזקנו המון זמן לא התביישנו ולא כלום היו כמה בעיות אבל הכל פתרנו ביחד.. וכמו שאומרים.. לא מבינים עד כמה שמישהו חשוב לך עד שמאבדים אותו..
ואז אני חשבתי שאני נדלקתי על מישהו אחר..וכמובן עשיתי טעות ונפרדתי ממנו....
ואז הבנתי שאני עדיין אוהבת אותו ואז חזרנו להיות ביחד ואז הוא נפרד ממני ....
ומאז הייתי פגועהה מאודדד וקיצר היינו ממש פגועים זה מזה והמשכנו כאילו כלום חודש ככה..
ועכשיו אנחנו שוב מאוהבים זה בזה חזק מאוד.... ואני יודעת שהוא אוהב אותי והוא יודע שאני אוהבת אותו אבל לא דיברנו על זה ממש והייתי ממש רוצה שנחזור שוב כי אני יודעת שאם זה יקרה אין מצב שאני יעזוב אותו אבל הוא לא רוצה קשר שוב.. מה לעשות?!?!??!
ו..זהו תודה למי שיכול לעזור ליי!!!!!





