ד"א .. לפי מיטב ידיעתי זאת הארץ הכי קטנה בעולם.. חהחחהה..
ומי שלא ידע היא נמצאת בתוך רומא
יש דבר כזה חחחח...........
נורווגיה
עוד פעם ה'?
אלוהים ישמור..
האיטי (מצאתי את זה באיסיקיו.. אל תשאלו אותי איפה זה ואז זה קיים)
ותיקן
(סורי אליה..לא היה לי משהו אחר)
חהה גל יא רעה.. סתם סולחת לך.. מואה מואה מואה...
קהיר
נמל התעופה חחח סתם בעעעע
נורווגיה
ענתתת.. חזרת!!!
אבל למה ה???
אין מספיק ארצות וערים בנ'?
אווף איתך..
הקרפובליקה הדומיקנית .. משהו כזה כן...
וכן כותבים את זה עם ה' בהתחלה.. אז זה נחשב..
חח
יאפה שליי
חזרתיי:]]
ממ..
מה היה רגע אני אסתכל למטה
עוד פעם ה!?!? 😠
אמ... הולנד