אני ... שאני אוהבת..
אני מוכנה לעשות הכל למען הבחור שלי..
רוצה לעשות הכל בשביל שהוא יחייך
כל בוקר אני קמה עם הרגשה טבוה כזו..
כל היום מחכה לשיחות טלפון..
כל פעם שאני שומעת את הקול שלו או נזכרת בו עולה לי חיוך מטופש על הפרצוף..
ממש כמו עכשיו ...
כל כך כיףףף להיות מאוהבת !!!
אני לא יודעת מה הייתי בלי זה..
ומה איתכן/ם ???
😁
וואי כשאני מאוהבת..... אני מרגישה ממש מעננים..
אני כל הזמן חושבת על אהובי ולא מפסיקה לחייך.
הכי כייף זה השיחה האחרונה לפני השינה איתו, ואז כל הלילה הופך לורוד אני שמה את הראש על הכרית ואני מחייכת.. קשה לתאר כמה שאני שמחה באותם רגעים זה כאילו הדבר הכי משמח אותי.. לישון עם חיוך 😊
שירני אני בדעה שלך!!!
*~ענבל~*
לפי דעתי מי שלא חווה אהבה זה ממש עצוב..
תמיד כייף לחשוב על מישהו גם עם הוא גורם לך לסבול..
אבל הוא נותן לך הרגשה של תקווה... וכל פעם שאת רואה אותו צצות לך מחשבות טובות..
ואת מתה לנשק אותו... יש הרבה דברים קשה לתאר הכל...
חיח
ז-ו-ה-ר 😂
QUOTE (LooVee @ 14/06/2005) תמיד כייף לחשוב על מישהו גם עם הוא גורם לך לסבול..
לא לא לא לא לא לא מסכימה בכלללללללללללללל!!!!!!!!!
למה לחשוב על מישהו שגורם לך סבל?!
מה את רוצה לזרז את המוות הנפשי שלך?!
מה יש?!
זה מזה לא נראה לייייייייייייי!!!!
QUOTE אבל הוא נותן לך הרגשה של תקווה... וכל פעם שאת רואה אותו צצות לך מחשבות טובות..
איזה הרגשה טובה יכול לתת לי מישהו שגורם לי לסבל?!
רק מלחשוב עליו אני כבר בדיכי
מה טוב בזה?!
*~ענבל~*
חחחחחחחחח
אגב...
סורי על ההתנפלות
פשוט ממש הפתעת אותי עם התגובה שלך...
חווית פעם סבל ממישהו שאת אומרת את זה?!
*~ענבל~*
שירני איזו חמודה אני מסכימה איתך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
האמת לא הבנתי את השאלה 😊
מה זאת מחלה שהיא מתבטאת?😊
QUOTE (son_of_rain @ 14/06/2005) האמת לא הבנתי את השאלה 😊
מה זאת מחלה שהיא מתבטאת?😊
מה?!
באיזו מחלה מדובר?!
מה מתבטא? איפה?..חחח
לא הבנתי... 😕
*~ענבל~*
QUOTE (Ocean @ 14/06/2005) QUOTE (son_of_rain @ 14/06/2005) האמת לא הבנתי את השאלה 😊
מה זאת מחלה שהיא מתבטאת?😊
מה?!
באיזו מחלה מדובר?!
מה מתבטא? איפה?..חחח
לא הבנתי... 😕
*~ענבל~*
תקראי כותרת של האשכול
אהבה איך היא מתבטאת אצלכם?😊
או משהוא כזה?
אז לא הבנתי מה זאת אומרת מטבטאת?
בכל דבר אפשרי,
כשאני רואה אותו אני משתתקת ישר,
עומדת דום,
יש לי פרפרים בבטן,
והראש הולך בסיבובים ואני שוחכת מכל מי שנימצא מסביבי,
רק הוא ואני קיימים באותו רגע,
ושלא נידבר על זה שכל היום הופך אצלי לורוד גם עם לפני זה הייתי מבואסת רצח,
וכל היום אני מסתובבת עם חיוך מאוזן לאוזן מרוח על הפנים,
כשאני שומעת ת'קול שלו קורה לי פחות או יותר אותו הדבר,
כשהוא מאושר אז גמני אוטמטית הופכת לבנאדם הכי מאושר על פני האדמה!!,
גם עם הוא מאושר לא בגללי,
הדבר הכי חשוב לי זה שטוב לו,
גם עם רע לי באותו הזמן...
עם חיוך קטן על הפנים או מילה טובה הוא נותן לי כוח להתמודד נגד כל העולם והכל!!,
הראש שלי תמיד בעננים,
גם עם קוראים לי אני לא שומעת בגלל שאני חושבת עליו,
כל דבר שאני עושה, רוצה, חושבת, מתכננת, אוהבת, אומרת בקיצור הכל!! קשור עליו באיזושהי דרך,
אני מוכנה להפוך עולמות בשבילו ולמענו!!,
ונוסף לכל למות עם יהיה צורך בשבילו ולמענו
QUOTE (son_of_rain @ 14/06/2005) QUOTE (Ocean @ 14/06/2005) QUOTE (son_of_rain @ 14/06/2005) האמת לא הבנתי את השאלה 😊
מה זאת מחלה שהיא מתבטאת?😊
מה?!
באיזו מחלה מדובר?!
מה מתבטא? איפה?..חחח
לא הבנתי... 😕
*~ענבל~*
תקראי כותרת של האשכול
אהבה איך היא מתבטאת אצלכם?😊
או משהוא כזה?
אז לא הבנתי מה זאת אומרת מטבטאת?
אטה זה יעינ איך אתה מראה אותה
איך זה בא ליידי ביטויי אצלך...
קפיש?
*~ענבל~*
QUOTE (Ocean @ 14/06/2005) QUOTE (LooVee @ 14/06/2005) תמיד כייף לחשוב על מישהו גם עם הוא גורם לך לסבול..
לא לא לא לא לא לא מסכימה בכלללללללללללללל!!!!!!!!!
למה לחשוב על מישהו שגורם לך סבל?!
מה את רוצה לזרז את המוות הנפשי שלך?!
מה יש?!
זה מזה לא נראה לייייייייייייי!!!!
QUOTE אבל הוא נותן לך הרגשה של תקווה... וכל פעם שאת רואה אותו צצות לך מחשבות טובות..
איזה הרגשה טובה יכול לתת לי מישהו שגורם לי לסבל?!
רק מלחשוב עליו אני כבר בדיכי
מה טוב בזה?!
*~ענבל~*
לא לא לא... אני לא נהנת לסבול ...
אבל עם לא חושבים על מישהו ממש משמם בחיים... קש לי להסביר לך אני קצת שרוטה (רואים)
ומחשבות טובות זה... שבהתחלה הוא גרם לי לסבול אחר כך היו לנו רגעים יפים וטובים... ואז הוא גרם לי שוב לסבול... מקווה שהבנת חיחיח
ז-ו-ה-ר
(סורי אם יש לי שגיאות)
QUOTE (LooVee @ 14/06/2005) לפי דעתי מי שלא חווה אהבה זה ממש עצוב..
תמיד כייף לחשוב על מישהו גם עם הוא גורם לך לסבול..
אבל הוא נותן לך הרגשה של תקווה... וכל פעם שאת רואה אותו צצות לך מחשבות טובות..
ואת מתה לנשק אותו... יש הרבה דברים קשה לתאר הכל...
חיח
ז-ו-ה-ר 😂
האמת שיש הרבה במה שאת אומרת...
גמני חושבת שיש המון במה שהיא אומרת..
אני לא רק חושבת אני יודעת כי זה כרגע עובר עליי!!
וב'מת שאני מתה כבר לתפוס אוותו ולנשק אותו