אנשים רע לי.. הסיפור פשוט ומוכר..סיפור אהבה.. אני צריכה מישו שיעודד אותי.. אז אם בא לכם.. תוסיפו אותי למסנג'ר.. brendanatasha@hotmail.com
אני יודעת שלא לכל אחד בא לעודד איזו אחת.. אבל כבל זאת.. מראש אומרת תודה..
אין לי מסנג'ר מאמי,
אבל את יכולה לשלוח לי את כל הסיפור הפרטי שלך למייל שלי- lvi_1@walla.co.il,
בזמן האחרון אני כמעט ולא נכנסת למייל שלי,
אז יותר עדיף תשלחי לי בפרטי,
אני אשמח לעזור לך
מאמי...
אני הוספתי אותך...
המסנג'ר שלי זה chen.r7000@hotmail.co.il
אז תאשרי אותי...
לאביו,
חן.
מאמי כל דבר עובר ומסתדר
עם הזמן תהיי חזקה
ואם את רוצה לדבר או סתם
לשפוך את הלב אני פה
304589929
או morani_s1@walla.com
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קודם תודה על העצה שנתת לי... חח מאמי ממש תודה..
אין לי מסנג'ר.. תביאי את האיי סי קיו יהיה הרבה יותר קל ונוח לי לפחות.
למה את מרגישה שרע לך? סתם מין הרגשה כזאת או שיש סיבה ממש ברורה?