אה
אז ידעתי אהבה פעם
כבר מזמן שלא
אהבה זה רגש שלא ניתן להגדיר או לתאר..
וב'מת אהבה זה לא סתם להגיד אני אוהבת זה להרגיש ושאומרים אני אוהבת..זה בא מהלב!
אני מאמינה באהבה..
ולדעתי מי שב'מת היה מאוהב אז מאמין באהבה....
איבדתי ת'אמון באהבה.. וגם ברוב בני האדם...
יש סיבה מיוחדת?אבה נכזבת..
גמני לא מאמינה בבני אדם..
אבל אהבה?!
אמממ כן.. יש הרבה סיבות.. פשוט הפסקתי.. זה לא שווה את זה.. פשוט לא...נמאס..
אני לא חושבת ככה..
מי אמר שבאהבה לא סובלים מאמי..
החיים הם לא בצבע ורוד יש באמצע שחור..!
אז סובלים תמיד יש עוןד הזדמנויות...
אולי אני טועה ואולי אני סתם מדברת אבל ככה אני חושבת!
בכל מקרה, אני כן מאמינה באהבה...
אם ככה את חושבת.. אז את לא טועה..
כל אחד והמחשבה שלו..
אולי זה יום אחד ישתנה והאמונה שלי באהבה תחזור..לא יודעת..=/
אם ככה את חושבת.. אז את לא טועה..
כל אחד והמחשבה שלו..
אולי זה יום אחד ישתנה והאמונה שלי באהבה תחזור..לא יודעת..=/
אני מאמינה שהאהבה קיימת אבל לפעמיים זה דבר נורא מוזר..
אנחנו פוגשים בן אדם ואז נידלקים עליו ורוצים רק אותו ואחרי זמן אם לדוגמה אתם ניפרדים ואז זה כואב והלב עצוב וכ'ו אבל הזמן באמת עושה את שלו ושוכחים אותו ואז כשניזכרים בזה נידמה שאולי זאת לא הייתה אהבה..
אבל אהבת אמיתית אהבת אמת לעולם לא מתה לעולם.. באהבת אמת מרגישים עמוק עמוק בלב וזהו האחד והוא משלים אותך ואת אותו ..
אבל אצל כל אחד זה שונה..
אצל חברה שלי לדוגמה כל מי שפוגשת והוא יפה והכל היא התאהבת בו אבל היא נידלקת עליו חחח
אהבה? זה לא איזה כימיקל שהמוח פולט ביחד עם זרם חשמלי שהמוח שלנו שולח לגוף?
שאלה די פילוסופית ושחוקה למדי שבאה מחולת אהבה.
כן כמובן שיש אהבה ההוכחה לכך היא הכמות האדירה של האנשים שכותבים כל יום כן הודעות על האהבות שלהם וכדומה.
אין עוד מה לאמר ממש.
אני אישית מאוד אבל מאוד מאמינה באהבה..
ועד שלא תטעם את סם האהבה ועד שלא יהיה לך מריר מהאהבה וכואב מאהבה או שמח מאהבה וכיף מאהנהבה ודאגה ואכפתיות וכל מה שצייינת..
לא באמת תוכל לחוש אהבה ולא תדע מתי זו היא ומתי לא..
מוווווווווווואהה
נטעע 😊
לא יודע אם אני מאמיןןן ודווקא יש לי אהבה שמצליחה...
אבל לא יודע לפעמים אני חושב זה אמיתי לפעמים אני חושב זאת אשלייה...
כי כמו שאמרו פה.. רק אחרי שנפרדים מבינים אם זאת אהבה אמיתית או לא..
מעדיף לא להבין ולחיות באשלייה חיחי