אז אתה לא סומך עלייה...אם היית סומך עלייה לא היית בודק אותה...תיזהר מאמי בסוף זה עוד יגמור את הקשר שלכם...
איך משנים את זה? אתה פשוט חייב ללמוד לסמוך עלייה...
תראה, אם אתה כל הזמן בודק אותה ואתם עדיין ביחד אני מניחה שהיא עוברת בהצלחה את ה"מבחנים" שלך זה כבר צריך איכשהו להשפיע עליך אם פעם אחרי פעם היא מראה לך כמה שאתה יכול לסמוך עלייה, לא?
QUOTE (פיצית_מטורפת @ 13/06/2005) אז אתה לא סומך עלייה...אם היית סומך עלייה לא היית בודק אותה...תיזהר מאמי בסוף זה עוד יגמור את הקשר שלכם...
איך משנים את זה? אתה פשוט חייב ללמוד לסמוך עלייה...
תראה, אם אתה כל הזמן בודק אותה ואתם עדיין ביחד אני מניחה שהיא עוברת בהצלחה את ה"מבחנים" שלך זה כבר צריך איכשהו להשפיע עליך אם פעם אחרי פעם היא מראה לך כמה שאתה יכול לסמוך עלייה, לא?
אממ כן עוברת...
ואולי אני ממשיך כי אני נהנה לראות שהיא נאמנה לי חחחח
QUOTE (son_of_rain @ 13/06/2005) עד כמה שאני זוכר רגשות שליליות מטהרות אותנו 😊
זה קצת קשה להסביר,אבל אם יש כאן פסיכולוג באתר הזה אולי הוא יוכל
אז לכן לפעמים אנחנו מביאים את הרגשות האלו למעלה,אפשר להגיד אנחנו אפילו נהנים מזה 😊
מקווה שמישהוא הבין אותי 😁
צודקת,אבל להנות מזה אני לא חושב שאפשר כל כך.
QUOTE צודקת,אבל להנות מזה אני לא חושב שאפשר כל כך.
דבר ראשון צודק 😊
דבר שני זה סוג הנאה קצת אחר,כמו בסרט אימה טוב,כשאתה מקבל מהרגש שלילי כמו פחד הנאה 😊
QUOTE (פיצית_מטורפת @ 13/06/2005) [/QUOTE] אז לכן לפעמים אנחנו מביאים את הרגשות האלו למעלה,אפשר להגיד אנחנו אפילו נהנים מזה
מקווה שמישהוא הבין אותי [QUOTE]
חחח זה הצחיק אותי קצת...מצטערת
אני לא מבינה איך אפשר להנות ממה שעושה לך רע...לא משנה העיקר שאתה מבין את עצמך חח 😊
נאפי נכון, זה מראה על אהבה אבל עצם העובדה הזאת לא גורמת לי להרגיש פחות רע... געגועים אומנם מראים על אהבה אבל זה דבר קשה ומעצבן...תודה בכל מקרה על העידוד!
צודקת מאמי אני מבינה אותך
זה בסדר וזה טבעי
אין בעד מה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יואו את לא יודעת כמה שאני מזדהה איתך
גם לי זה קורה והמון..
גם כשאת הכי שמחה את פתאום שואלת את עצמך למה את שמחה.. ומביאה עליך את הדברים הרעים שיהרסו לך את המצב רוח..
נכון אין מה לעשות זה האופי שלנו אבל לפעמים צריך לשים את השחור בצד ולחשוב רק על דברים טובים
לא זה לא האופי שלי...וזה בדיוק מה שהציק לי- לא הבנתי למה אני עושה את זה הרי אני לא אחת כזאת...אבל כבר נתנו לי את התשובה 😁
ואת צודקת שצריך לחשוב רק על הדברים הטובים 😊
אני חייב לציין שאני בדיוק הפוך
גם כשרע לי אני דואג למצוא את הטוב
וזה הכי טוב...כל הכבוד לך