אנשים תיכנסו לקישור הזה ותיראו כמה זה כייף לקרוא את זה וכמה זה נכון =]]
http://planet.nana.co.il/noa_maru/120.html
מאוהבת בכם מואהההה 😊
אני מכירה את זה מאמי
אהבתי תודה שהבאת לנו את זה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אפשר להגיד שאני כל החיים שלי מאושרת ----> אני לא מפסיקה ליצחוק.. חחח
וכול מה שכתוב שם כל כך נכון...
תודה שהבאת לנו את זה מאמי
וו'קשה נשמות שמחה שאהבתן =]
ת'אמת אני לא אוהבת הודעות שרשרת (בסגנון הזה כאילו שעם אתה לא שולח לאף אחד יהיו לך ימים רעים... ) אבל טוב לקרוא את זה..
סתם משפטים נחמדים שאני חושבת שקשורים לעניין:
"העובדות יכולות להיות האוי הגדול ביותר של האמת. "
"רק כשיש חשיכה מוחלטת אפשר לראות את הכוכבים... "
"אל תבכה בגלל זה שנגמר. חייך בגלל שזה קרה..."
איזה יפה זה.. מוכר ..תודה