יובל
חח מאמי למה הפרצוף הזה?? הוא חבר שלך?
לורן
חחח לא נשמה... סתםם כי משעמם לי אבל בטוח כבר שמת לב לזה...חיחיחי
נופר
חח כה גם לי..
בכל המשחקים אני ואת עושות חיחי
רונית
חחחח לפחות זה מעביר ת'זמן 😊
מריאור
נכון מאודד =]]]
חחחחח
רון
איזה שם יפהה זה מריאורר=))
נורית..
כן האא שם מאוד יפה=]