יאיר
חחחח תגידווווווו משו שמגמר ב-ר בקשה
אני רוצה להגיד ת'שם רועי 😁
תנו לי תתענוגגגג
שם לא משהוא סתם...
אנ נשבהעתי להגיד תמיד בר'רן דנקר או רק רן אז ... רן
טוב נו.. חחח
נעזוב אותי מרועייי 😢
גם ככה הכל נגמר..
נוריאל
לירז
מה קרה עם רועי?מי זה? מה הסיפור? כולי אוזן..
רןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
QUOTE לירז
מה קרה עם רועי?מי זה? מה הסיפור? כולי אוזן..
סתם איזה מישהו שהיה בנינו משו
אבל זהו נגמר..
עכשיו יש לי חבר, שאני ממש אוהבת
אבל רועי?!
איזה שם מושלםם אני תמיד אהבתי אותו..
שהייתי משחקת בסימס הייתי קוראת לבעל רועי תמיד, גם לפני שאני והוא הכרנו 😁
==========
נירית
ואו... חחחח
מרתק מזכיר לי סיפור אהבה שלי
אבל לאר וצה להיזכר בזה היה עבר נגמר איך שאומרים
חחח לסיפור האהב שלי קראו ירין!!
----------------------------------------
תמי
חיחחי ספרי כולי אוזן 😛
חחחחחח בואי נפתח לנו אשכול לבד ככה נדבר נספר על החיים
כמו זקנות
ואפחד לא יפריעע חחחחחחח
יניב