שלום לכולם.
אני דיי חדשה.. 😁
המ..אני חוויתי אהבה ראשונה.
תמיד יש לי מקום בלב בשבילו.
וכמו שאומרים בד''כ..עשינו בה את כל הטעויות האפשריות שגרמו לנו לאבד את אחד השני.
כיום יש לי חבר שהוא היה ידיד שלי (רחוק..) שאוהב אותי שנה בלי להפסיק..
ואני התאהבתי בו..אחרי שהיה לי ראש נקי כבר.
ו..עכשיו אני עם החבר שאני אוהבת אותו מאוד. והוא אותי. קשר רחוק. קשה . אבל מתגברים.
לפני 3 ימים אני והילד שאהבתי לראשונה..דיברנו על איך הכל נגמר..והוא שאל אותי אם אני רוצה שיהיה ביני לבינו משהו בעתיד..אז..אמרתי לו כן..בלי לחשוב . הוא גם רצה.
נבהלתי מעצמי.
😢
אני מבולבלת. 😕
כאילו, אני אוהבת את חבר שלי מאוד. אבל לא באותה צורה שאהבתי את הילד הזה.
והילד הזה תמיד נשאר בחלל כזה בלב..שלעולם לא נעלם.
אני מפחדת להתאהב בו שוב. שאני עוד אוהבת את חבר שלי.
😢
היי מותק!
תראי חמודה..את ממש מזכירה לי אותי...
היה לי חבר לפני שנה שהוא היה באמת משהו מיוחד בשבילי...והוא בא אליי לפני כמה ימים ורצה שנחזור..ואני לא כלכך ידעתי מה לומר כי בתוכי רציתי אותו...
אבל..
תחשבי.אם את אוהבת אותו באמת..או שאת פשוט רגילה אליו..אל הנוכחות שלו...
זאת אומרת, אם את באמת אוהבת אותו כמי שהוא, או שאת פשוט רגילה שהוא אוהב אותך ושהוא תמיד שם בשבילך..ואין ספק, שזאת הרגשה טובה לדעת שיש מישהו שהוא פשוט שם!
תחשבי עם עצמך!
אחרי הכל..יש לך חבר שאוהב אותך...ואת אותו!
לא חבל?!??
בהצלחה!
מיכל
מסכימה עם התגובה שמעליי..
וחוץ מזה תשכחי את החבר הראשון הזה שלך..
היה וטוב שהיה
עכשיו נגמר
ויש לך מישהו אחר
שבאמת אוהב אותך
ואת אותו
מה רע?!
למה לשאוף למישהו אחר שעשה לך רע?!
בשביל מה?!
אל תחזרי על טעויות של אחרים [ טעויות שלי ]
תשארי עם החבר הנוכחי שלך..
-לולי
תודה על העצות. 😁
רק להבהיר משהו אחד..
הילד שאהבתי שנה וחצי..לא פגע בי בחיים. פשוט כל מה שרצינו לעשות..להתנשק..להיות יותר פתוחים..לא היה ..דברים שרצינו לעשות..לא נעשו..וכאילו אין סגירת מעגל.
כמו נגיד אחרי שאמרנו אחד לשני שאנחנו אוהבים את אחד השני..
הלכנו לעזריאלי..ושם היינו בגג הזה..של הקניון..ישבנו מול נוף..מדהים..הרוח הטובה..והוא לידי..ו..שנינו היינו שקטים..וזה לא היה..לא היה נשיקה..הוא קפא..אני לא ידעתי אם לנשק אותו...ובשבילו זה היה טראומה..בשבילי פחות כי האמנתי שבפעם הבאה יהיה אחרת..אבל הוא קיבל טראומה ופחד שמתי שניפגש ניהיה שוב שקטים כאלו...לכן הוא אמר לי שהוא לא אוהב אותי..למרות שהוא כן אהב..אבל הוא נתן לי להאמין שלא..כי הוא פחד..ברח.
אבל הוא לא עשה משהו כדי לפגוע בי בכוונה. למרות שנפגעתי. כי אהבתי אותו באמת. כנראה שגם הוא.
אבל...לא יודעת...חזרנו על זה..ושאלנו את אחד השני..למה נשיקה לא הייתה..למה לא היינו יותר פתוחים...וזה כל השיחה מבאס..למרות שאני יודעת שאני ביידים טובות מאוד עכשיו..
אין איך לתאר. 😢
קודם כל...מי אמר שלהיות בשקט זה רע...?
או להפך...
תראי מתוקה,
תשכחי את העבר...באמת...תתחילי משהו חדש..תשארי עם החבר שלך... 😊
כן..אני לא יחליף את חבר שלי 😊
אני אוהבת אותו 😁
תודה לכם. 😊
בכיף מתוקה שלי!!
שמחה שהצלחנו לעזור 😊
מסכימה עם התגובה הראשונה😊
גם לי קרה מצב כזה..
תראי אם האהבה הראשונה שלך (הילד ההוא שבא ואמר לך אם את רוצה שיהיה משהו בעתיד..) אם באמת אהבת אותו..אז בחיים את לא תשכחי אותו..
אפשר לדעת מהי הסיבה שניפרדתם?..
תראי אם אמרת לו שיש מצב בעתיד למשהו..זה תאכלס אומר המון!!
קודם כל לא פולטים דברים כאלה סתם..
הלב פלט..אמר לך מה שאת באמת מרגישה..אבל זאת רק דעתי..
וגם את אומרת שאת מבולבלת..
מאמי אם את אוהבת את החבר הנוכחי שלך..למה את מבולבלת?
את רואה..דברים קטנים מראים המון!!
אני חושבת שתקחי לעצמך כמה ימים של שקט ותראי מה נסגר..
אני הייתי מתפקחת על עצמי
ואומרת לעצמי שהקטע עם החבר הראשון עבר ונשלם.
עכשיו יש לי מישהו חדש שאני אוהבת והוא אוהב אותח
ויש לנו קשר נפלא ומיוחד ביחד!!!
תשארי עם החבר הנוכחי..
ככה אני הייתי עושה
אה.. וגם הייתי מתרחקת יותר מהאקס...פחות דיבורים וכאלה איתו...
אל תהרסי מה שי לך עכשיו בידיים כי האקס שלך הצליח לבלבל אותך בלי כוונה
אל תהיי פזיזה שכזו!
*~ענבל~*
אהלן בובה!!
ברוכה הבאה לאתר האהבה הישראלי... 😊
דבר ראשון זה דבר נורמלי תמיד מתגעגעים לאהבה הראשונה..
אבל אם את תמיד תעצרי ותחשבי אם לחזור אליו זה תמיד יהיה לך למכשול..
את צריכה לעשות עם עצמך חושבים "דין וחשבון" מה את מרגישה לאקס?
ואם את רוצה שוב לחזור על טעויות.. כי לכל פרידה יש סיבות..
בסופו של דבר לכי אחרי הלב..
מקווה שעזרתי לך..
אוהבת המון,
מורן! 😉