זה הסיפור:
אהבתי ילדה מהשכבה שלי אבל ממש אהבתי....
בסוף היומולדת שלנו (עשינו ביחד עם פרי מהפורום ועוד חבר) אמרו לי שהיא אוהבת אותי גם ואז הצעתי לה חברות ואז נעשנו חברים....היינו חברים שבוע בערך והכל היה סבבה והיום היא כתבה לי בסקייפ שעדיף שנישאר ידידים טובים ואני פשוט הרוס מזה....אני בדיכאון ואני לא יודע מה לעשות...
בקשה תעזרו לי...? 😢
תגיד לה שאתה רוצה לדבר איתה ב 4 עניים ותברר למה. אולי זה הפיך ותחזרו...
אף פעם לא הבנתי את האלו שמסיימים קשר דרך מחשב.. :/
תשמע אתה צריך לברר אם היא אוהבת אותך עדיין.
אם כן- אז יש מצב שתחזרו
אם לא- אז רד ממנה
סליחה אם אני פוגעת,
אבל אני ישירה איתך, ביקשת עצה, אני נותת לך ואומרת מה שאני חושבת...
אם היא אוהבת, תהיו ביחד, אל תתנו לקנאים להרוס.
כל עוד זאת אהבה משני צדדים, לא קל להרוס.
אם היא לא אוהבת, תצא, תבלא, תכיר בנות אחרות.
היא לא היחידה בעולם.
בסופו של דבר אתה תשכח אותה.
אני מדברת ממש מנסיון..
גם אני אהבתי מישהו, היינו חברים חצי שנה ואחרי שנפרדתי ממנו התחרטתי.
וכבר היה מאוחר...
המשכתי לאהוב אותו עוד כמה שנים, ואז כשהתחלתי לצאת ולבות
הכרתי בנים חדשים ושכחתי את החבר לשעבר.
נשמה תבין, זה לא סוףף העולם!
הלכה נסיכה? תבוא מלכה 😁
מקווה שעזרתי
אוריאנוששששש
אולי תנסה מה הסיבות לכך
בטח צריכים להיות
תדבר איתה אחד על אחד על זה ככה יהייה לה יתר קשה לשקר לך לגבי הסיבות
פשוט תדבר איתה פנים אל פנים!
אחרי הכל...הייתם חברים ואני מניחה שהמינימום שהיא יכולה לעשות..
זה לומר לך למה!!
בבהצלחחה!
מסכימה עם כל התגובות מעליי
ונראה לי שזה מתאים לפורום "מועדון הלבבות השבורים"..
בהצלחהה
-לולי