יש לי חברה מאוד טובה שאין לה אמא...
והיא נפתרה שהיא הייתה בת 4 והיא לא יודעת על אמא שלה כלוםם!!!
יש לאבא שלה חברה חדשה ויש לה גם שתי אחיות חדשות אחת מחברה של האבא ואחת משני ההורים שלה
החברה והאבא...
אני מאוד רוצה שהיא תתחיל לקרוא לחברה שלו "אמא" ביקשתי ממנה מלא פעמיםם והיא לא רוצה, היא אומרת שהיא אפ'פעם לא תהיה כאמא בשבילה...
ואני הסברתי לה מלא פעמים שדי כבר שהיא כבר 8 שנים בלי אמא שלה..והיא צריכה לפתוח דף חדש..
אבל היא לא מוכנה להקשיב לי..
היום בבצפר עשינו שיחת נפש..ודיברנו על אמא שלה..
היא סיפרה לי שאבא שלה לא מספר לה כלום על אמא שלה...היא לא יודעת כלום על אמא שלה וגם אף אחד מהמשפחה שלה לא מוכן לספר לה..
היא רוצה לדעת עליה דברים הרי בכל מקרה היא הייתה אמא שלה...
אבל היא עוד מאמינה שאמא שלה תזכור שהבת שלה פה מחכה לה..ומתגעגעת אליה..ושהיא תחזור אליה..
אני כבר לא יודעת מה לעשות לא יודעת מה לומר לה...
בבקשה תעזרו ליייייייייייייייייי
אוהבתתת
-לינורוש-
לא נראה לי שזה פורום המתאים בשביל זה
ולגבי חברה של אבא
אומרים שאמא יכולה להיות רק אחד
וכאן לא נראה לי אפילו אם היא תקרא לה אמא ,היא תחשב אותה לאמא שלה
אולי כן עם הזמן היא תרגיש רגשות של קרבה אלייה,אבל זה רק עם הזמן,לא עכשיו
מה זה את רוצה שהיא תקרא לה אמא?!
זה לא תלוי בך אלא רק בה!
אמא יש רק אחת, ואז מה אם היא מתה והיא לא זוכרת אותה. זאת אימא שלה ואין לזה תחליף!
אם היא לא מרגישה מספיק בנוח כדי לקרוא לאישה הזאת "אמא" אז שלא תקרא.
חיים שלה- לא שלך.
למה את מתערבת?
ואם טוב לה כמו שזה ככה?
היא לא חייבת לאישה הזאת כלום, היא לא אמא שלה והיא לא חייבת לקרוא לה אמא.
אז תניחי לנושא ותני לחברה שלך לחיות את חייה כמו שטוב לה.
אני מסכימה עם לודה...
אמא יש רק א-ח-ת
אני חושבת שאת לא צריכה ללחוץ עליה לקרוא לחברה של אבא שלה אמא..
זאת כבר זכותה והבחירה שלה.. היא לא אמא שלה לכן חברה שלך לא מרגישה צורך לקרוא לה אמא...
בנות כמה אתם???
אמא יש רק אחת ואין לה תחליף!!
אי אפשר לבקש ממנה לעשות דבר כזה..
תני לה לבד להתמודד תתמכי בה אבל אל תגידו לה מה לעשות ובטח לא
לבקש ממנה דברים שהיא לא שלמה איתם ובצדק!
אוהבת המון,
מורן 😉
תראו... זה לא כזה נכון..
נכון אין תחליף לאמא ..
אבל היא אבדה את האמא הביולוגית שלה בגיל 4..
מה בנאדם יכול לזכור מאמא שלו בגיל 4??!
אמא זה לא רק מי שילדה אותך..
אמא מעבר לזה ... זה דמות.. שמלווה אותך כל השנים
זאת מי שקמה בשבילך בלילה
מי שמחבקת אותך ומרגיעה
מי שבזרועותייה את מרגישה הכי מוגנת.. ויש עוד כל כך הרבה הגדרות למילה אמא..
כמה כבר היא יכלה לחוות את זה עם אמא שלה הביולוגית ?!
עם כל הכבוד שיש לי למנוחה..
אני חושבת שאם החברה של אבא שלה עשתה את כל זה למענה יש מקום לקרוא לה אמא..
תראו לדוגמא- את כל ההורים המאמצים.. הם לא ההורים הביוגלוגים.. אבל הם הורים לכל דבר !!
אני לא חווית דבר כזה.. ותודה לה' שנתן לי אמא כמו שלי..
אבל אני יודעת דבר אחד..
אומנם אמא לא ניתנת להחלפה.. אבל היא חסרה מאוד לכל מי שאין אותה..
מצד אחד לינור.. אני מבינה שאת חברה שלה ואת דואגת לה
אבל מצד שני זוהי רק החלטה שלה..
נסי לכבד את זה..
אוהבת...
-שירן 😊
טוב זאת לינור...
זה לא שאני רוצה להתערב לה בחיים אלא רק לעזור לה..
פתחתי ת'נושא הזה כדי שתעזרו לי לא שתטיפו לי...
אני רק רוצה לעזור לה שתבין שהיא צריכה לפתוח כבר דף חדש בחיים!!!
תודה על כל מי שעזרה לי ונתנה לי עצותת
QUOTE אני חושבת שאת לא צריכה ללחוץ עליה לקרוא לחברה של אבא שלה אמא..
זאת כבר זכותה והבחירה שלה.. היא לא אמא שלה לכן חברה שלך לא מרגישה צורך לקרוא לה אמא...
בנות כמה אתם???
אנחנו בנות 13...
-לינורוש-
אני מסכימה עם התגובה של לודה מאמי
אמא יש לך רק אחת!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (--eden-- @ 09/06/2005) טוב זאת לינור...
זה לא שאני רוצה להתערב לה בחיים אלא רק לעזור לה..
פתחתי ת'נושא הזה כדי שתעזרו לי לא שתטיפו לי...
אני רק רוצה לעזור לה שתבין שהיא צריכה לפתוח כבר דף חדש בחיים!!!
תודה על כל מי שעזרה לי ונתנה לי עצותת
אני חושבת שעזרנו לך..
אמרנו לך זה החיים שלה.. תני לה לחיות אותם כמו שהיא רוצה..
אם מישהו היה מתערב לך ככה ולא היית מרוצה אני בטוחה שהיית דוחה ומרחיקה את הבנאדם הזה..
אז אם את לא רוצה שהיא תרחיק אותך ממנה תני לחיות בעצמה ולהחליט את ההחלטות שלה בעצמה..
היא לא מחויבת לחברה של אבא שלה..
והיא תקרא לה אמא רק אם היא תרצה.. רק אם היא תרגיש בנוח מספיק לזה..
כדאי שתביני שאין שום טעם ותועלת תמשיכי להציק לה עם הנושא הזה כי זה לא יעזור, את לא יכולה להכריח אותה להרגיש משהו שהיא לא מרגישה.
ומותק, להבא תני כותבת עיניינית.
הפעם ערכתי לך..
לודה
אי אפשר להכריח אותה לקרוא לחברה של האבא "אמא". זכותה ואני מבינה אותה בהחלט. לא קוראים אמא לכל אחת... זו זכותה המלאה.
עצוב מאוד שהם לא מספרים לה על אמא שלה, זכותה לדעת פרטים עליה עדין זו אמא שלה והיא רוצה באיזשהו מובן להכיר אותה, היא עדיין חלק מימנה....