אנשים רק שתיהיו בעינינים...
בכול אהבה יש קנאה !!!!
אבל באהבה שהקנאה יותר מידי גדולה זה כבר לא אהבה
זה אובסיה
אז תיסתעלו טוב כול הקנאים והקנאיות עים אתה באמת אוהבים או שאתם סתם
רגילים אחד לשני ....
או שמצד שני יש גם את הבעיה של להיות לבד.... 😊 🤪 🤪
לדעתי זה גם נכון
קנאה מראה על אהבה
אבל צריך לדעת לשים לה גם גבול!
האשכול לא מתאים לפורום ברכות תדעי לשייך
את האשכולות לפורום הנכון הפעם העברתי להבא הנושא ינעל!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נכון מאוד!!
אהבתי מאוד.. מאוד..
מורן! 😉
ממ...... וואלה צודקתת
אבל כשהאהבה גדולה יותר מדי זה הופך לקנאה ואז אובססיה..
ככה לפחות אני חושבתת 😁
אוהבת =]
אוריאנושששש