שלום קוראים לי אביב אני בן 13 לפני 5 שנים הייתי גר בביניין שהייתה ילדה דירה לידי היא באותו גיל כמוני היינו חברים מאוד מאוד טובים כול היום ביחד. ואני לא שמרתי איתה על קשר בכלל, לפני שבוע (אחרי 5 שנים) נזכרתי בא ואני הלכתי עליה והיא ממש יתבישה והיא לא דיברה (בקושי) וזה היה נירא שהיא לא רוצה ויום אחר-כך היתקשרתי עליה ודיברתי איתי אמרתי לה שאתמול היא ממש לא דיברה הבאתי לה את האיסי שלי ואני ממש אוהב אותה.
ואני לא יודע מה לעשות כדי שנחזור להיות כמו שהיינו...???
תעזרו לי...!!!!
בתודה: אביב
אממ.. מאמי.. אהבה באה ואהבה הולכת
לפני 5 שנים הייתם בני 8... ילדים קטנים... כל הקשר שלכם היה רק בגדר ידידות... ככה זה כשקטנים
אני לא מתפלאת שהיא התביישה... כי פתאום אחרי 5 שנים נזכרת בה?! זה קצת פוגע ופדיחה כזה...
אז אולי היא ילדה ביישנית... תדברו יותר תפגשו יותר.. תתן לה להרגיש בכיף איתך ונוח להפתח אליך ולדבר... אז זה יקח לה קצת זמן אבל תן לה את הזמן שלה
אם האל ירצה יהיה משהו ואם לא אז פשוט אל תתעקב על זה יותר מידי תהיה אופטימי תסתכל קדימה תמשיך הלאה תחפש לך אהבה חדשה
מקווה שעזרתי
מאמי אבל היא כזו ניראת שהיא לא רוצה כזה......
היא לא מתקשר בכלל נירא לי שאני זה לא הקטע שלה..
אני לא יודע מה לעשות....?! אני אוהב אותה
אתה אוהב אותה!
תכיר אותה יותק לעומק..היא בטח השתנתה אחרי 5 שנים
אם היא באמת עדיין תמצא חן בעינייך ועדיין תאהב אותה
תגיד לה.
בהצלחהה
-לולי
תיראה אני לא רוצה ממש לפגוע אבל לא ניראה לי שאתה אוהב אותה באמת.
עובדה שרק נזכרת בה פתאום אחרי 5 שנים, אז פתאום נזכרת לאהוב אותה? כדי לאהוב מישהו צריך להכיר אותו לעומק, והיה בינכם נתק של כמה שנים, הייתם יחד רק בגיל 8 בטוח היא השתנו דברים מאז. אתם כבר לא ילדים קטנים כמו פעם....
דבר איתה באייסיקיו
כמה שיותר
תשלח לה הודעות
תתקרבו
והעניינים יתיחלו לזוז 😊 !
*~ענבל~*
תראה מאמי שלי..
אני מניחה שגם לי לא היה ממש קל לדבר עם מישהו שלא ראיתי ולא הייתי איתו בקשר איזה 5 שנים!
תבין אותה, לך זה נראה מאוד טבעי להתחיל לדבר ולחזור לקשר...אולי בשבילה זה לא ממש.
תתחיל לדבר איתה באייס...בטלפון...אל תלחץ עליה יותר מדיי!!
תתן לה את הזמן שלה לחזור לדבר איתך כמו פעם....
בהצלחה! 😊
אוהבת מלאאאאא....
מיכל
לפי דעתי..
אתה צריך להשתחרר ממנה.. עברו 5 שנים.. כל אחד התבגר בדרך שלו..
זה אהבת ילדות חולפת.. היא המשיכה הלאה..
אם אתה ממש ממש מאוהב בה אז דבר איתי באיי סי קיו ותשקיע..
אבל אתה צריך לדעת שכל האופציות פתוחות..
בהצלחה רבה!!
מורן 😉
QUOTE (איי_לאב_טושי @ 03/06/2005) אממ.. מאמי.. אהבה באה ואהבה הולכת
לפני 5 שנים הייתם בני 8... ילדים קטנים... כל הקשר שלכם היה רק בגדר ידידות... ככה זה כשקטנים
אני לא מתפלאת שהיא התביישה... כי פתאום אחרי 5 שנים נזכרת בה?! זה קצת פוגע ופדיחה כזה...
אז אולי היא ילדה ביישנית... תדברו יותר תפגשו יותר.. תתן לה להרגיש בכיף איתך ונוח להפתח אליך ולדבר... אז זה יקח לה קצת זמן אבל תן לה את הזמן שלה
אם האל ירצה יהיה משהו ואם לא אז פשוט אל תתעקב על זה יותר מידי תהיה אופטימי תסתכל קדימה תמשיך הלאה תחפש לך אהבה חדשה
מקווה שעזרתי
כנ"ל