שלום..
לפני חצי שנה בערך הצעתי לילדה מהכיתה שלי חברות באיי סי קיו והיא אמרה לי ידידות והסכמתי
ויש לי בעיה מאז שהצעתי לה חברות אני מתבייש ממנה אני לא יכול לדבר איתה ונראה לי שהיא שכחה
מזה.
מה אני יכול לקנות לה?
סיפרתי את זה גם לחבר הכי טוב שלי ואני רוצה לומר לו שילך אליה ויגיד לה שיש מישהו שמאוהב בה ולא לומר לה מי ואין לי אומץ..
זה יהיה צעד נכון לעשות זאת?
אודה לכם אם תעזרו לי
daniel222





