זה גם קטע כמו אי האהבה שלקוח מדף הפתיחה של התפריט בנאפיס...מקווה שלא העלו אותו בעבר לכאן ומצטערת אם כן.
מקווה שתהנו.
הפרדוקס של זמננו/אלכס בן זאב
הפרדוקס של ימינו הוא שיש לנו בניינים יותר גבוהים אך אופי קצר רוח.
כבישים מהירים יותר ורחבים,אך נקודות מבט צרות יותר.
אנו מבזבזים יותר אך יש לנו פחות.
קונים יותר אך נהנים פחות.
יש לנו בתים גדולים יותר,אך משפחות קטנות יותר,יותר מחוייבויות ופחות זמן.
יש לנו יותר תארים אך פחות שכל ישר,יותר ידע ופחות שיקול דעת,יותר מומחים אך יותר בעיות,יותר תרופות אך פחות בריאות.
הכפלנו את רכושנו אך צמצמנו את ערכינו.
אנחנו מדברים הרבה,אוהבים פחות ושונאים יותר מידי.
למדנו לבנות חיים לעצמנו אך איננו חיים אותם במלואם.
הגענו לירח,חזרנו ממנו ואיננו סובלניים כלפי הזולת.
הקפנו את החלל החיצון אך לא את הפנימי.
ניקינו את האוויר אך זיהמנו את נפשנו.
אנו בעלי הכנסות גבוהות אך ללא מוסר.
הגברו את הכמות וצמצמנו באיכות.
אלו זמנים של אנשים יותר גבוהים עם אופי חלש יותר.
עם יותר דרור אך פחות מאושרים,עם יותר אוכל ופחות תזונה.
אלה ימים ששתי משכורות נכנסות הביתה אך יש יותר גירושין.
אלו זמנים של בתים יותר יפים עם משפחות מופרדות.
זהו זמן שמבלים מול חלון הראוה ופחות מאחורי הדלת.
זו העת שבה הטכנולוגיה יכולה לקרב אליך מסר זה ובאותו הזמן הנך יכול להחליט לשנות.
אל תשמור שום דבר לאירוע מיוחד,כל יום שאתה חי הינו אירוע מיוחד ולכן...
קרא יותר ונקה פחות-שב במרפסת,תהנה מהנוף מבלי להסתכל רק בעשבים השוטים.
בלה יותר זמן עם משפחתך וחבריך ופחות זמן בעבודה.
החיים הם רצף של חוויות-להנות מהן ולא רק על מנת לשרוד.
השתמש בכלים החדשים,לבש את בגדייך החדשים בשביל ללכת לסופרמרקט.
אל תשמור את הבושם היקר למסיבה מיוחדת,השתמש בו בכל פעם שמתחשק לך.
המשפט:"יום אחד..אי פעם" סלק אותם משפתך.
אם יש דבר ששווה לעשותו,להקשיב אליו,להתבונן בו-הזמן הוא עכשיו.
אם היינו יודעים כמה זמן חייםנותר לנו,בטוח היינו רוצים לבלות עם האהובים עלינו.
היינו מבלים במסעדות ומבקרים במקומות היפים לנו כל כך.
מעט דברים היו מכעיסים אותנו לו ידענו כמה החיים קצרים.
היינו מחדשים קשרים עם חברים שמזמן לא פגשנו.
הינו כותבים אותם מכתבים שתמיד רצינו.
היינו חוזרים ואומרים להורינו לילדינו למשפחה ולחברים כמה באמת אנחנו אוהבים אותם.
לכן אל תנסה לעצור,או לשמור שום דבר שיכול להוסיף חיוך ואושר לחייך כל יום,כל שעה כל דקה....





