אני יודעת שזה ממש לא המקום לרשום את זה.. אבל אני יודעת שזה המקום שנכנסים אליו הכי הרבה.. ורציתי שכמה שיותר אנשים יהנו....
תקראו.... אני ממש אהבתי את זה.. מקווה שגם אתם!!!
לקורא: ארכדי דוכין
בשירך האחרון שאלת כמה שאלות שהשאירו אותך מאוד מיוסר.
אני מאוד שמחה לשחרר אותך מיסורים אלו.
לי יש את התשובות!
של מי האדמה, האויר והים?(של המתנחלים)
של מי העולם?(החברה בבית הלבן)
של מי הזהב והיהלומים?(של מי שהגיע קודם)
למה התן מיילל בכרמים?(כי בנו עוד שכונה ביער שלו)
איך האביב יודע שהגיע הזמן?(הוא מתקשר למשרד הפנים ובודק אם יש כבר שעון קיץ)
ולאן האניות מפליגות? לאן?(לקפריסין וחזרה, לפטם תיירים ישראלים שלא אכלו בבית)
מי אוהב אותך יותר ממני?(אמא שלה)
מי מצחיק אותך כשאת עצובה?(יצפאן לפעמים גם שלום אסייג)
עד מתי תהיי שלי?(עד שיגמר לך הכסף)
ולמה את שותקת?(בגדה בך, אתה רוצה שהיא תגלה?)
למה יש מלחמות וכאב?(שיהיה לתקשרות על מה לדווח)
למה אלוהים לא מתערב?(הוא עסוק בלכתוב מכתב התפטרות)
למה כשאת כאן זה עושה לי טוב?(כי יש מי שמנקה את הבית שלך)
למה יש אנשים שחיים ברחוב?(יש יותר בריזה)
איך האביב יודע שהגיע הזמן?(עניתי לך כבר, נודניק)
ולאן האניות מפליגות? לאן?_אתה סנילי?)
מי אוהב אותך יותר ממני?(טוב זה כבר פתטי, מה אתה חוזר על עצמך?)
מי מצחיק אותך כשאת עצובה?
עד מתי תהיי שלי?
ולמה את שותקת?
שמחה שיכלתי לעזור!
ארכדי- לכל שאלה שלך.. אני פה!
תגיבווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו 🙄





