שוב נפגעתי ממנו, 10 חודשים של סבל, והתמונה עוד אצלי, הדף ישן, מקומט, אך התמונה ישנה,
רואה יום וליל את היופי שלך, לעולם לא אוכל לא אשכח אותך, השתנתי ביגללך, פגעת בי, אתה מתנהג בזלזול,
אבל אמרת שאתה לא זבל, לא מנייאק, ולא פוגע,
ולא ילד קטן, שמשחק משחקים,
אז אני מרגישה שוב את האבן הזאת בלב, והכאב הזה,
ונזכרת בתמונה,
ובנשיקה..הכה לוהטת שהייתה, ועצומה...למה...למה פגעת בי,
כול החברים שלך די אוהבים אותי,
ומכבדים אותי, רק אתה מתנהג מוזר, מתרחק ממני, הרי את עשית את זה,
הרסת תידידות שלנו, 10 חודשים, סליחתי לך, ושוב עשית את זה...
ורק נשאר לי להגיד לך את המילים האחרונות שיצאו מפי עליך,
מילות הכאב האחרונות ואני מבטיחה שהן אחרונות כי עם לא,
אני נישברת!!
---------------------------------------------------------------------------------------
הכדור קלוע בלב, העוצמה שלו חותכת,
אני חולמת, ומימך והמציאות בורחת,
נשארו לי רגשות אחרונים, של ייאוש,
לעולם לא יותקנו, אין אף סיכוי קלוש,
ושוב..הלב שלי פועם..
דופק בחוזקה ועוצר,
הנשימה מופסקת, לא נשאר אוויר,
ברחת לי באופן כה מהיר,
יום אחד אתה פה, יום אחר אתה שם,
יום אחד אתה כזה, יום אחר אחר לעולם...
ונמאס לי כבר לסבול כל כך...
הלב שלי כה נואש,
בוכה, מרוב כאב, חלה במחלה.
שאי אפשר למצוא לה מרפא...
מחלת האהבה
או שכבר זה לא אהבה..אלא ייאוש..ותיקווה.
נמאס לי לחשוב עליך ולסבול,
ולהזכר בכול מה שעברנו כך פתאום...
לקחת ממני את כול כוחי...
וגנבת את ליבי...
רק שכחת להחזיר לי אותו, ולהשכח מלבי...
אך לא אתה חוזר כול יום מחדש, וחודר שוב לנפשי...
השגת מה שאתה רוצה...הרסת עוד בת...
אבל גם עם האחרות היו מיוחדות יותר..אני זוכרת את המבט,
שהסתכלת בי בפעם האחרונה,
בלילה שכבר הכול קרה...
גם אתה לא תשכח וכמובן לא אני...
אולי אני יסלח כמו בעבר...אבל לעולם תהיה צלקת בלבי
---------------------------------------------------------------------------------------
בחחייםםם הוא לא ידעע..כי יש לי כבוד!!!
אבל ככה כואב ליי..וזה כבר כ=ו=ל החיים!!





