שלום אנשים...
אני וחבר שלי עוד חודשיים שנתיים ביחד
אבל כרגע מאתמול ועד שבועות אנחנו בפסק זמן ובשבועות אנחנו עושים יום כיף שיפצה על הכל..
ואני לא יודעת אם אני אמורה להגיד לכם ללכת לשם ולקרוא בפורום או לרשום כאן..
אבל כתבתי לו שיר בשביל להפתיע אותו וזה באמת בא מהלב אז אני צריכה תגובות לפני שאני עושה לעצמי פאדיחה ואני רוצה שתקראו אותו..





