:[SIZE=7]D טוב.. אולי זה נשמע ילדותי וטיפשי.. אבל מה לעשות סתיו זה החיים שלי כבר חצי שנה ואני מקנא שאני רואה אותו מחבק בת אחרת
ההינו חברים חודש וחצי... ולא הלך לנו טוב
אז נפרדנו..
אהבתי אותו רצחני
והוא אותי..
טוסט אבל אין מה לעשות..
😍 מה לעשות.. אני ילדה מאוהבת..
היתה לו חברה שקןראים לה מור.
ואני לא סבלתי אותה כי היא סתם ילדה טבעה ומפגרת!!
אבל חפיף אני עוד ימצא לי אהבה חדשה ויראה לסתיו מה זה.......!!!!! 🙄 😠
טוב בייי.. למי שיש תגובות מיותרות אז עפו לישון
ולמי שיש משהו נורמלי להוסיף אז 246794465 אי סי





