לפעמים אנשים נכנסים לתוך חיינו ואתה יודע מיד שהם היו מכוונים להיות שם, לשרת מן מטרה, ללמד אותך שיעור, או לעזור לך להבין מי אתה או מי אתה רוצה להיות. אתה לעולם לא יודע מי האנשים האלה יכולים להיות: חבר לחדר, שכן, חבר, מאהב, או אפילו זר מושלם אבל כאשר אתה מצליב עיניים איתם, אתה יודע באותו הרגע שהם ישפיעו על חייך בדרך עמוקה. לפעמים דברים קורים לך שנראים נוראיים, כואבים, ובלתי הוגנים בהתחלה, אבל במחשבה שניה אתה מוצא שבלי התגברות על מכשולים אלה לעולם לא היית מודע לפוטנציאל, הכוח, הרצון, או הלב.
חולי, פציעה, אהבה, דקות אבודות של גדולה אמיתית, וטיפשות אמיתית כולם קורים כדי לבחון את הגבולות של הנשמה שלך. בלעדי מבחנים קטנים אלה, מה שלא יהיו, החיים יהיו כמו כביש חלק וישר שמוביל לשום מקום. זה יהיה בטוח ונוח, אבל משעמם וללא מטרה. האנשים שאתה פוגש שמשפיעים על חייך, וההצלחה והמעידה שאתה חווה, עוזרים ליצור את מי שאתה ומה שנהיה ממך. אפילו מהחוויות הרעות אפשר ללמוד. למעשה, הן לפעמים החשובות ביותר.
אם מישהו אוהב אותך, תחזיר להם אהבה בכל דרך שתוכל, לא רק בגלל שהם אוהבים אותך, כי בדרך מסויימת הם מלמדים אותך לאהוב וכיצד לפתוח את הלב ואת העיניים לדברים. אם מישהו פוגע בך, בוגד בך, או שובר את לבך, תסלח להם, כי הם עזרו לך ללמוד על אמון והחשיבות של להיות זהיר למי לפתוח את ליבך. תספור כל יום. תעריך כל רגע וקח מאותם רגעים כל שאתה יכול כי יכול להיות שלא תוכל לחוות אותם שוב.
תדבר עם אנשים שלא דיברת איתם קודם, ותשמע מה יש להם לומר. תן לעצמך להתאהב, להיות חופשי, ותכוון את המבט למעלה. החזק את ראשך מורם כי יש לך את כל הזכות לכך. תאמר לעצמך שאתה טיפוס ייחודי והאמן בעצמך, כי אם לא תאמין בעצמך, יהיה קשה לאחרים להאמין בך...





