לילה טוב מאמיי..
ברז
מי עדן או נביעות!?<
אוהבת המוניי אתוו'ש 😊
נביעות.
קוקה קולה או פפסי?
קוקה קולה
לישון מאוחר ולקום מאוחר או לישון מוקדם ולקום מוקדם?
לישון מאוחר ולקום מאוחר.
בוטן מתוק בקרקס או סינרגיה?
😊
שמח או מאושר?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאושרררר 😊
לעצום עיניים או לפתוח עיניים ?
ברור ברור שכלב !!!! 😊 😊 ..
ברור או בטח ?
ברור
מה המצב??...או מה קורה???
מה קורה .... 😊
לילה טוב.. או לילה דוב ?
לילה טוב
בוקר טוב או בוקר אור ?
טוב
חלומות פז או חלומות פגז?
חלומות פז
נשיקה באויר -
מאמא או מחבר ?
(חחח כמה שהתשובה כבר ידועה מראש 😊 )
מאמא
חחחחחחחחחח
חיבוק דוב חזק או חיבוק רגיל