בלי
פלטרומה או עקבים?!
אוהבת המוניי אתוו'ש 😊
עקבים..
לעשות ספונז'ה או לנקות תריסים ?
ספונג'ה
דמיון או חלום?!
אוהבת המוניי אתוו'ש 😊
חלום...
נשיקה עם לשון או נשיקה בלי לשון ?
עם! חחח
להשתזף עם שמן או בלי?
*~ענבל~*
עם שמן
לשבת בצל או בשמש ?
בשמש שירן עם שמן זה מסוכן \:
אפרסק\נקטרינה?
*~ענבל~*
אבל אני חייבת צבע.. כולי לבנה כמו סייד !
מה ההבדל?
אבל נגיד אפרסק...
ערב או לילה ?
לילה (:
לישון עם החבר בבית שלך או שלו?
*~ענבל~*
שלי
לצלול במים עם עייניים פתוחות או עם עיניים סגורות ?
סגורות..חחח
איטליה או איזה אי יפה אחושילינג לירח דבש?.חחחח
*~ענבל~*
אי יפה אחושילנג !
טיול בחו"ל :
טיול קארוונים או בית מלון ?
בית מלון..חח מהמפונקות
ארוחת בוקר במלון ישר לחדר=> למיטה
או בחדר אוכל מסודר והכל?
*~ענבל~*
בחדר אוכל מסודר והכל
מיטת קומות או מיטה רגילה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*