או קיי..
נתחיל בכך שיש לי חבר שאני אוהבת , בערך.
בלי שום קשר.. יש לי ידיד טוב ..הכי טוב שלי..שהוא היה גם האהבה הראשונה שלי ( גם אהבה נכזבת ).
אני והוא מאוד התקרבנו בזמן האחרון..כאילו הוא בא אליי ואנחנו מדברים מלאא..
ונראה לי בטעות נתתי לו רמז שפעם אהבתי אותו..מאוד :/
עכשיו הבעיה היא כזאת:
יש לי חברה מאוד טובה..שהיא גם מאוד חשובה לי.
אנחנו נפגשות הרבה וזה..
אבל לפעמים - גם אם קשה להודות..אני קצת אגואיסטית ומטומטמת...
לפעמים בגלל שאני מתלהבת מזה שהאהבה הראשונה שלי התקרבה אליי , והיא אמורה לבוא אליי אז אני קצת דוחקת אותה לצד , וגם לפעמים במקום שהיא תבוא אליי אני מבטלת..
מה לעשות , אני כזאת!
והיא גם לא סובלת אותו , והיא אומרת שהוא תמיד הורס לה ת'תוכניות..
לי נמאס לריב איתה..כל פעם אנחנו רבות..
היא אומרת שאני לא אכפתית ומזלזלת בה..
אולי לפעמים אני קצת מעצבנת , וחושבת על הבעיות שלי יותר
אבל אין מה לעשות..זה האופי החרא שלי..
אני תקועה עמוק בבוץ עם בעיות ברגשות שלי , בעיות עם החבר והידיד
אז לא תמיד אני חושבת על מי שמיסביבי..
אני רוצה שהיא תבין שהיא חברה טובה והיא חשובה לי
ואני לא יודעת מה לעשות כדי להפסיק לריב איתה
תעזרו לי אנשיםם..
נמאס לי לריב איתה!!
-לולי
QUOTE (son_of_rain @ 29/05/2005) לנסות להשתנות לפחות קצת
אני עם העצה שמעליי..
תנסי טיפה ותראי שהולך יותר טוב
המון המון בהצלחה..
קודם כל את צריכה לדבר איתה
וזה חשוב מאוד כי רק ככה היא תדע
שזה אמיתי אבל פנים מול פנים
אח"כ את יכולה לכתוב לה מכתב
או לקנות לה קופסא שבתוכה יש מראה קטנה
ואז על הקופסא לכתוב "את מי אני אוהבת הכי בעולם"?
או לכתוב "מי החברה הכי טובה בעולם"?
ואז כשהיא תפתח את הקופסא היא תראה את עצמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי - רעיון חמוד ביותר..
אני מנסה להשתנות אבל לא הולך לי..
אני מוצפת בבעיות ואני מנסה להשקיע בלימודים ( כמו תמיד )
ובגלל זה נוצר היחס הזה..
אווףף..כבר נמאס לי הכל נופל עלי!!
אין דבר כזה שיש בעיה ואני לא נמצאת בה..נ-מ-א-ס-!
אני מתאבדתת...😢
לולי
מזה הדיבור הזה והשטויות האלה?!
יפה שלי מהר תרימי את הראש
ואל תהיי עצובה יש תקופות כאלה
אבל צריך לדעת לעמוד ולהתמודד
אז תהיי חזקה מאמי
עכשיו זה ברור שלא תוכלי להתשנות
בכמה ימים או בשבוע לאט לאט
תעבדי על זה! גם לימודים לא יפגעו בזה
תנסי ותתני מעצמך כמה שאת יכולה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמעי את מודעת לזה שאת שמה אותה באופציה 2...
תיראי העניין אם הידיד זה שרצית תעזבי כבר הייתה לו היזדמנות..
עוד דבר זה לא פר כלפי החבר שלך שאת רוצה מישהו אחר...
בקשר לחברה בנים יבואו ילכו אבל חברות זה תמיד ישאר אלה אם כן יהרסו את זה..
שום בן שבעולם לא צריך לבוא לפניה ואם כן אז זה חבל מאוד כי כניראה היא לא מספיק חשובה לך
זה לא שאני רוצה את הדר..פשוט..לא יודעת..
עדיין יש איזה רגש קטן..ואני אוהבת להיות איתו - אפשר ללמוד ממנו המון
ואני מקבלת מחמאות..וסבבה לי..
ואני גם מאוד אוהבת את החבר שלי..ואני לא מתחילה עם הדר , ולא הולכת לבגוד בו.
ואני יודעת..אבל לפעמים אני רוצה לתת קצת צומת לב לידידים שלי
ולפעמים גם קצת לחבר שלי
אבל נראה לי שהיא כ"כ כועסת כי היא לא סובלת אותו..
-לולי
קודם כל...זה יפה שאת מודעת לבעיה שלך!..באמת...
ו...עכשיו שאת יודעת שזה מפריע לה...
אולי תנסי לשנות את זה?...אם לא בשבילך אז בשבילה..
תחשבי על זה! 😊