מוזיקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מפורסמים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (JustTalush @ 29/04/2006) בעעע
אני ואחי ><
סליחה שאני קצת גולשת כןן?
אבלל יש לךךךךך תאווום?!
יווו זה הדבר הכי כיף בעולםםם
מכות
וזה באמת מגניבבב תאוםםם חח
דם...
הבנאדם הכיח מכוער בארץץ ואני הכי שונאת אותו בארץץ
מספיק לכם?
וזה לא כייףףף
זה אשכרה מכותת
פיגוע =\
חחחחחחחחחח טלללללללל איזו רעהה אתתתת
מה המסכן כבר עשה לך?..חחחח..