הפסקתי לאהוב משהי ואני לא יודע איך להגיד לה את זה
למה אתה צריך להגיד לה את זה?
כי היא עדיין תחשוב שאני אוהב אותה
אם הייה משמעות במעשייך הייה אפשר בקלות למצוא דרך
אבל איני רואה בהם שום משמעות,חוץ מזה אני חושב שהיא בעצמה תוכל להבין זאת
אבל אם אתה כל כך רוצה לספר לה
פשוט תבוא ותספר 😊
לא ממש הבנתי....
אתם ביחד או ממשהו?!
או שסתם רצית מישהי והיא ידעה את זה.....
הוא סתם רצה מישהיא והיא ידעה על כך
אז....למה הוא צריך להגיד שהוא לא אוהב אותה יותר...
כאילו...מה זה ישנה?
הוא סתם רוצה להגיד למישהי שהוא אהב מלא זמן(והיא לא הכי אהבה את זה)הוא לא אוהב אותה יותר
סתם ככה..
בצורה הכי ישירה ואמיתית שיש
בפנים לדעתי אחרת היא יותר תיפגע
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*