כשאני עם חברה שלי אז הכל בסדר כאילו אני מרגיש שאני אוהב אותה.
אבל כשאני לא איתה אני כל הזמן חושב עלייה ומהרהר אם אני באמת אוהב אותה אבל אני מרגיש משהו כשהיא לא איתי.
אז אני מאוהב או שזה סתם ...
מה קורה לי, למה אני חושב על זה??
??
תודה מראש.
חחח אולי אתה מתחיל להתאהב בה?...
לא סתם היא חברה שלך נכון?
אני אוהב אותה אבל שאלתי אך זה כשהיא לא איתי אז אני חושב אם אני באמת אוהב אותה?
כי אולי אין לך דברים אחרים לחשוב עליהם 😊
אההה...
האמת שאין לי כלכך מה להגיד לך....
אם אתה איתה זה לא סתם...אתה סתם נכנס לסרטים שאתה לא איתה...חבל...
רק שלא יהרוס לך! 😊
אמממ....תראה מאמי הבעיה שלך קצת מסובכת אבל אני ישתדל לעזור.. 😊
אם אמרת שאתם כבר חברים וכשאתה איתה אז אתה אוהב אותה ומתי שהיא לא איתך אז אתה מפקפק בעיניין אני חושבת שאתה צריך לקחת קצת פסק זמן בקשר לחברות הזאת...כי אם אתה עסוק בלחשוב "אוהב לא אוהב"...אז זה סימן שאתה לא בטוח לגמריי ב-100% בקשר הזה
תיקח לך פסק זמן...קצת לבד ותראה שאם היא תחסר לך יעלמו לך כל המחשבות וזה סימן שאתה באמת אוהב אותה...ואם אתה לא מרגיש בחסרונה אז זה סימן שיש תשובה לספקות שלך
אוהבת מיכללי=]
מקווה שעזרתי מאמוש 😉