היום הסתיים הנסיון גולשים שהיה במשך שבועיים.
מסקנותי משבועיים אלו שלא מגיע לכם מערכת חופשית יותר כי אתם לא עומדים בחוקי הפורום.
במהלך השבועיים האלה רובכם לא הייתם בסדר ולא נפרט פה.
היום מאוחר יותר יפתח פורום חדש- פורום החופש הגדול.
הוא יפעל עד חודש ספטמבר והוא יהיה פורום חופשי להכל חוץ מקללות וירידות אחד על השני וכמובן אל תכניסו לשם נושאים שלא מתאימים לפורום זה.
אם לא תעמדו בשני חוקים אלו יהיו לזה השלכות.
את הפורום הזה ינהלו הודיה (ילדונת_17) ונדב (kokilipi).
ניהול שאר הפורומים יחזור למתכונת של הסינון הכבד.
הייתה לכם הזדמנות להראות מה אתם מסוגלים ולא עשיתם זאת, עכשיו הפסדתם.
לודה,
מנהלת פורומים ראשית
😊





