מגיע יום שישי...
ואני רוצה לצאתת קצתת לבלות.. לראותת את ניצן בעיקר! 😉
אבל... אפחתת מהחברות שליי לא רוצה לצאתת אופפ למה כולםם ייבשותת.
אאנ'לא מבינה מה הבעיהה לצאתת קצת..
חיים רק פעם =>1
אז אולי תנסי להכיר עוד בנות
שכן אוהבת לצאת מאמי
תמיד יש בנות שכן ירצו לצאת
ולגבי ניצן בטח שטוב שעשית בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שירנושש זאת חן תקשיבי את רוצה לצאת עם חברות והכל דברי איתי..
אני אוהבת לצאת ואני במקרה בגיל שלך ואני במקרה מהעיר שלך ואני ממש ממש ממש במקרה חברה שלך חחחח
פני אליי עם את רוצה לצאת..
ואל תשימי על אפ'חד..
תוודהה מאמיי....
=]
אבלל למרות שאני יכיר חברותת חדשות.. אני יותר קשורה לחברות שאני מכירהה כבר שניםם...
שירוניייייייייייי 😛
וואיייייי.. גמלי יש אותה בעייה.. בערך..
נגיד אני רוצה לצאת.. למסיבהה.. והילדות בגיל שלי.. ובישוב שליי..
לא הכי רוצות את זה.. וכל האלה..
אז פשוט הולכים עם גדולים..=]
או שפשוטט.. תסבירי לחברות שלך שזה כיףף וכל האלה ושכנעי אותם=]
זה ברור מאמי אבל עדיין
יהיה לך עם מי לצאת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אהבתי איך שהתנהגת בקשר לניצן!
שמועות זה לא דבר טוב..בטח לא כשהם רעות!
ובקשר לחברות..זה קצת בעייתי..
תנסי להתיידד עם בנות שכן יוצאות ונהנות וזה עדין לא אומר שתעזבי את החברות הטובות שלך!
אם תצאי למסיבה עם בנות אחרות לא אומר שום דבר!
😁 תווודהה רבה לכולםםם!!..
אווהבתת המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן... 😂
שיירוניייייייי