פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי השתנתי בגללו..והוא נישק אותי..ונפגעתי עו...

השתנתי בגללו..והוא נישק אותי..ונפגעתי עוד יותר

✍️ Hit_My_Heart 📅 27/05/2005 19:49 👁️ 288 צפיות 💬 12 הודעות
היום ראיתי משפט, שגרם לי להבין את החיים בצורה נכונה יותר, וגם ת'אהבה, רגשות, עולם.
לא שהוא מראה את הכול, אבל הוא כל כך נכון...

"ברגעי עצב, ברגעי כאב, עדיף היה למות..ולא להתאהב"

ברגעים שמאבדים תאהבה, או שהיא מכאיבה לנו, ועצוב לנו ביגללה, אנחנו חושבים שטעינו שהתאהבנו,
ועדיף היה למות, ולא לסבול תכאב הזה, כי תאמת כשאתה סובל מהכאב החד הזה, הוא כמו מוות,
אולי אתה לא מת ברצינות,
אבל אתה כמו מת מהלך, פגוע, וכול מה שאתה חושב עליו זה, עד כמה אני אומלל, ופגוע ביגלל האהבה...
ואז איך אנחנו מתארים תאהבה.

היא לא שווה כלום, היא רעה, היא פוגעת, בגללה סובלים, היא מכאיבה, אני לא יתאהב יותר, אני לא רוצה,
אני עושה הפסקה, ועוד כול מיני מילים כאלה.

אבל האהבה באה אלינו לפתע, בהפתעה, בלי שנדע ונשים לב, ודווקא..לא בנו זה תלוי,
אלא בלבנו, שהורס לנו קצת תחיים.

רוב האנשים מרוב כאב, אהבה, שיברון לב, חושבים רק על זה.
שוכחים מהחיים האחרים, יציאות, חברים, לימודים, השקעה, סביבה, רק עד כמה נפגענו מאהבה.

בכללי כשהתחלתי לכתוב תנושא הזה, לא זה מה שהתכוונתי לכתוב...אבל פשוט הוצאתי כמה מסקנות...מצאתי אותן, אפעם לא הבנתי נכון, עד כמה אהבה יכולה לסובב לנו את הראש,
לפעמים זה לא אהבה, לפעמים זו הידלקות, אבל לא רק אהבה פוגעת..אלא גם הידלקות,
יש כול מיני אהבות, אהבות חד צדדיות, או שהבן זוג בוגד, משחק, מתערב וכול מיני דברים.
ולמה זה קורה...למה אין לנו אהבה רגילה?
עם אהבה רגשות טובים, ובלי סבל?
למה לא הכול כמו שאנחנו רוצים?

ועכשיו הבנתי...קודם כול..לפעמים באהבה אנחנו עושים מלא טעויות ופונים בדרך הלא נכונה,
עושים דברים לא נכונים...
ואז הגורל משתנה, ופגוע בנו בגלל הטעות, ואז אנחנו לומדים ממנה ולא עושים אותה שוב.
אולי גם כדי שנוכל להבדיל בין הטוב והרע, כי עם הכול היה טוב, מה כיף בזה כשהכול מושלם?

אבל יש כאלה שנשברים ואומרים...אבל למה כל כך הרבה כאב?..
אבל תבינו מתישהו זה יעבור, ותהיה אהבה חדשה, או...צריך למצוא תעסוקה.

כתבתי את כול זה מסיבה אחת...שהתבגרתי, כן לפני שנה הייתי ילדה קטנה, שונה ותמימה.
הייתי ילדה ממש קטנה, בת 13, שלא הבינה כלום, שלא ידעה מזה אהבה, וסבל.
עכשיו אני מבינה, אבל לא רק בזכות זאת התבגרתי, אלא לפי הזמן, הגורל שקיבלתי, והאנשים שהכרתי והסתובבתי אותם, ומהסבל שסבלתי.

אני עכשיו יושבת פה...בוכה וצוחקת...מאושר או מאומללות לא יודעת...פעם הייתי כל כך תמימה...וילדה כזאת קטנה...שאני ממש מרחמת על עצמי...
אבל מה עכשיו יותר טוב? שהתחלתי להיות יותר יפה? (אני לא חשה..לא חושבת שאני יפה ככה אמרו לי...),
שאני בעלת יותר ביטחון עצמי? שאני לא בוטחת באנשים?
ומה...שירדתי בלימודים, שסבלתי מהחיים, מה עזרה לי ההתבגרות הזאת ביכלל?
אבל זה חלק מהחיים...ומההתבגרות...
ואולי ככה אני ילמד מהטעויות שלי...למרות שלא תמיד לדעתי אני טועה..ביכלל לא..
כול מה שעשיתי שהאמנתי לילד אחד, ורק בגגלו השתנתי, ורק בגללו השתנו חיי, ורק בגללו כול הסבל בחיי,
אני לא יגיד שהוא הבן היחיד שבגללו סבלתי, אבל בגללו הכי הרבה, אני לא יגיד שרק בזכותו התבגרתי אבל בגללו הכי הרבה אני לא יגיד שהפסקתי לרצות אותו כי בליבי מעולם לא אהבתי אותו כי משו עצר בעדי..אבל תמיד רציתי אותו...

הילד הזה בחיים לא ידע מה עברתי ביגללו, כמה השתנתי ביגללו, כמה רציתי אותו, כמה חשבתי עליו,
כמה הוא היה חשוב לי, מה הייתי מוכנה לעשות בשבילו,
יש חלק שיגדו שאני אוהבת אותו בגלל כול התיאורים, אבל לא אני לא אוהבת אותו,
יש לי תשוקה עזה עליו..ולא קשור לזה שאני חרמנית או משו...מה קשור...פשוט תשוקה..אני לא יכולה בלעדיו...גם עם הוא לא יהיה בעולם הזה..גם הוא יסע לארץ אחרת...גם עם לא ניפגש יותר..תמיד ישאר לי זיכרון ממנו...כי בגללו כול חיי השתנו...כול חיי...
עד כמה שזה נישמע דרמתי וקשה..ככה זה.
אני לא יגיד שהחיים שלי הכי קשים מכולם, לכולם יש את הקשיים שלו, אבל לי יש תקשיים שלי,
ולא כל כך קל לי להתסדר איתם.
אבל אני לא נפלתי.
אז כשהכרתי אותו ב12.10...סבלתי ביגללו, כול יום באתי מוקדם כדי רק להסתכל עליו, על היופי שלו, הוא נראה כזה שקט, דיכאוני, עצוב וסגור, אבל הוא היה מלא שמחת חיים, מאושר, מת על החיים, פשוט..מאושר.

אני מכירה אותו כבר 10 חודשים, עבר הרבה זמן מהכאב הזה שהרגשתי אז...ב12.10 עד ל20.1..3 חודשים חשבתי רק עליו, רציתי אותו, אבל הייתי ילדה קטנה, שלא יכולה להיות עם מישו שגדול ממנה בשנתיים וגם יש לו תציפיות שלו...
הוא רצה אותי..מצאתי חן בעיניו, היינו ידידים בהתחלה אפילו...
אבל כשלא הצליח...פשוט התרחקנו...
וב20.1 הכרתי מישו אחר...ואחרי שבוע הייתה הנשיקה הראשונה שלי..כבר אז התבגרתי...
הרי הנשיקה הזו לא באה מאהבה..היא באה רק כדי להביא בגרות בשביל הילד ההוא...בשביל לא להיות יותר ילדה קטנה ותמימה...

ואז לא דיברנו חודשיים או שלושה, ואז בפורים נפגשנו במועדון, והתחלנו להיות ידידים טובים קראו כול מיני דברים, ואז שבוע לפני ל"ג בעומר...אחרי 10 חודשים...אחרי כול הצפייה הזו..
אחרי שכבר כול הרגשות נשטפו, אחרי שהכול עבר...הוא נישק אותי..והכול חזר עליי..
ההתבגרות שלי, הסבל שלי בגללו, השינוי, הכול...
הבנתי שהוא השאיר לי צלקת כל כך עמוקה בלב..שבחיים אני לא יוכל לשכוח אותו,
והוא אפילו לא יודע עד כמה שהוא פגע בי..הוא לא אשם..הוא לא ידע על זה אפילו..
הוא ידע שרציתי אותו אז...
אבל הוא כבר שכח מזה..כול מיקרה עברה יותר מחצי שנה..
הוא אפילו שכח בת כמה אני..
למרות שהיינו ידידים טובים...
הוא נישק אותי, הוא רצה אותי, הוא אהב אותי אותו לילה...
ואז חשבתי אולי סוף סוף זה יחזור, יצא משו, אבל עם הוא סתם ניצל אותי..כי זה כבר קרה פעם כל כך פחדתי,
ואז אתמול בל"ג בעומר...
הוא בא...התחבאתי..ואז הפתעתי אותו מאחורה והוא אמר לי שלום..והסתכל עליי נדהם...
ואז הלך להגיד שלום לעוד אנשים ואז ידיד שלי נתן לי כמו בצחוק נשיקה בצוואר (הוא התחיל איתי...)
והוא ראה והסתכל במבט לא טוב...
עם זה מפריע לו, למה הוא לא בא לדבר איתי,
למה אני עומדת באי ידיעה, אני לא יודעת מה הייתה הנשיקה בשבילו
לי כבר לא איכפת התנשקתי מלא פעמים,
ואני לא יקבל קריזה בגלל זה,
אבל לי זה היה חשוב, כי הוא בן אדם כל כך חשוב בחיי, בגללו כל כך השתנתי..
אפחד לא יודע חוץ ממני את זה..
כמה הוא שינה אותי...כמה הוא פגע בי...בלי כוונה כמובן...
רק למישהי אחת סיפרתי שהתנשקנו,
והיא אמרה שאין מצב שהוא ניצל אותי, והייתה לו סיבה לנשק אותי,
כי הוא לא ילד נצלן,
הוא אולי פוזה אחת גדולה
אך הוא לא סנוב..כלל לא ולא נצלן...

אז זה מה שקרה לי...ועם רק הייתם יודעים עד כמה זה באמת כואב...
אבל אני לא נופלת אני מחזיקה מעמד,
עכשיו אני משפרת תציונים,
שנה הבאה אני עולה לבית ספר טוב,
וזה העתיד שלי,
בשביל זה אני חיה, להצליח בבצפר,
לצאת עם חברים, לים למסיבות וכול השאר..
הבעיה רק שאני יראה אותו הרבה..
ועם הוא ימשיך להתנהג ככה אני תמיד יהיה מאוכזבת ממנו ויהיה עצובה ליד כולם,
וכולם שמחים ורק אני עצובה..
בגללו ששבר את ליבי...

סורי על המגילה..נראה לי אפחד לא קרה מרוב שזה ארוך
קיצור..זה כואב..
ביי נשמותת...

מורנושש... 😢
אני קראתי הכלל 😢
ויש לי קצת דמעות בעיניים.. אז אני ינגב אותם מהר שאפחד לא יראה..
את ממש אמיתית!! ואין כ"כ הרבה אנשים כאלה.. 😢
אני מקווה שאת עכשיו בסדר ושתצליחי בבצפר שאת עולה אליו ושבאמת תיהיה מאושרת!
תודה מתוקה,
ויפה מצידך שקראת את הכול,
תמיד אורים לי שישלי כתיבה יפה, ואני יודעת לכתוב תרגשות האמיתיים שלי,
בלי להסתיר כלום,
אומרים לי בכלל להיות סופרת או משוררת..או לפחות עיתנואית..
מי יודע אולי בעתיד,
תודה לך.
גם אני קראתי 😢
נורא ריגשת אותי מאמי...
אני מקווה מאוד ומאחלת לך שתמצאי בקרוב אהבת אמת
שרק תגרום לך אושר והנאה
ובינתיים שתשתפרי בציונים ותנסי לחייך ולהנות מכל רגע בחיים

אוהבת
-יפיתוש-
אומרים את זה הרבה..אבל עכשיו זה באמת!
זה כאילו רשמת עלי סיפור חיים!
יש הרבה פרטים שונים אבל בתאכל'ס..ברעיון של המקרה זה מה שקורה לי!
אז חמודהה..ברוכה הבאה למועדון!
אני מאמינה שעל טעויות משלמים ומטעויות לומדים..
שזה אומר שהוא ישלם על זה שהוא משחק בך ואת תלמדי פעם הבאה מהטעות שעשית!
למרות שבנינו..אני לא חושבת שטעיתי במקרה שלי..כי זאת הייתה אחת מהתקופות היפות שלי איתו!
בכל אופן..פיתרון אין לי כי אני מחפשת..אז אם תמצאי שלחי הודעה

מואהה=)צלילו'ש
ואיי זה פשוט נגע לי בלב..
ובאמת הדרך שכתבת את כל הרגשות שלך, ואת כל הסיפור וההתחלה..
גרמו לי לקרוא עוד ועוד ועוד..

סבלת..רואים את זה.
אבל אני חושבת שמה שהורג מחשל!
וזה עזר לך בחיים..
אממ אני קראתי.... תאמת להגיד לך דברים כאלה גורמים לבן אדם להשתנות לרעה כלפי אנשים אחרים אבל לטובה בשבילנו.... זה או שאתה סובל בגלל מעשים של אחרים או שאת נהנת מהמעשים שלך כלפי אנשים אחרים... במילים אחרות... נצלי וזרקי... \=
מאמי אני קראתי 😢
אני מצטערת בשבילך על כל מה שעברת בגללו!
אל תתני לו לנצל אותך!!
ואל תתני לו לנשק אותך.............


מקווה שתצליחי בבצפר החדש.!!
ושתצליחי לשכוח אותו!!



בתאלוששששש
תודה עך התגובות...
ושמחה שקראתם עד הסוף ולא הרגשתם עד כמה זה ארוך...

והבן שהגיב לי חח איזה חמוד..ישלך איסיקיו?
וואו מאמי זה הצליח לרגש אותי..
ואת כותבת כל כך יפה באמץ!
יש לך עץתיד!
ואני מסכימה עם בתאלו'ש בכל מילה שהיא אמרה
זה פשוט נוגע ללב.
וכל כך עצובבבבב..
איממלההה..
תמשיכי לכתוב ותווציאי י הכוללל!
מואהההההההההההההההה
נטע 😊
נטוש תודה מאמי
אם כבר ציטטות, אז הציטוט שאת מחפשת זה: "ברגעי עצבות וברגעי כאב"

תחדדי את אוצר המילים שלך, במקום לכתוב "תשוקה עזה" ולהגיד שאת לא יכולה בלעדיו, תקראי לזה אובססיה חולנית.

נכון, זה כואב, אפילו מאוד, כמו שחותכים את הלב עם תהר
אבל בכל זאת, אין שום סיבה בגיל 14-15 להישבר מאהבה.
כי כל הילדות נהרסת.
אני התאהבתי רק בגיל 18, ואני חי באושר ובעושר
את שנותיי בחטיבת הביניים ובתיכון העברתי במשחק כדורגל בהפסקה ולא בפינטוז על בנות. אולי אני טועה, אולי צריך לשבור את הלב בגיל 12, אבל לא יודע
ככה אני רואה את זה

תיהיי חזקה, זו רק אהבה.
סבבה אבל זו לא אובססיה, כי אני לא רודפת אחריו וכאלה.

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך