תודה לכולם החלטתי שאנ'לא עושה את זה..דיברתי עם אימא שלי ואימא שלי עומדת מאחורי והיא מתכוונת ללכת למשטרה להגיש תלונה על הטרדה...
תודה לכולם אני אוהבת אותכם כל כך!
ביי ביי
יאאא...איזה עצוב מאמי...
אני כל כך מצטערת בשבילך..
ניסית לדבר עם ההורים שלך??..להסביר להם מה קרה לך?.....
אולי תעברי לבית ספר אחר..תכירי ילדים חדשים..סביבה חדשה..והבטחון העצמי שלך יעלה..
הסיגל הזאת פשוט ילדה דוחה.. מה היא מביאה את החברים שלה???.... זה רק בגלל שהיא פחדנית..
מקווה שעזרתי..
גלוש=]
שלאא תעיזיי דבריי איתי באיסיי...
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
מאמי אולי קשה לך עכשיו אבל אל תתגברי על זה!
את יודעת שאת תתגברי על זה!
את בטח בן אדם חזק!
את חייבת לנסות להשתלט על הפחד והבכי ועל הכל!
אל תשימי זין על אף אחד!
דברי עם ההורים או יודעת מה?
אל דברי איתם.. כתבי מכתב לאמא ככה היא לא תוכל להגיב רק לקרוא ולהבין
קחי חופשה!
תבחרי!
תנסעי רחוק ותודיעי להם שאת בסדר
תחזרי עוד כמה זמן.. במשך החופש הגדול. את תראי הכל יעבור לך! את תחזרי חדשה ותרגישי נקייה יותר
רק מאמי אל תחשבי על המוות! כי לברוח ולחזור את יכולה, למות ולחיות זה בלתי אפשרי!
שמרי על עצמך ואם את צריכה משו אני פה תמייייד
לוב יוו מווואה
מאמי אולי קשה לך עכשיו אבל אל תתגברי על זה!
את יודעת שאת תתגברי על זה!
את בטח בן אדם חזק!
את חייבת לנסות להשתלט על הפחד והבכי ועל הכל!
אל תשימי זין על אף אחד!
דברי עם ההורים או יודעת מה?
אל דברי איתם.. כתבי מכתב לאמא ככה היא לא תוכל להגיב רק לקרוא ולהבין
קחי חופשה!
תבחרי!
תנסעי רחוק ותודיעי להם שאת בסדר
תחזרי עוד כמה זמן.. במשך החופש הגדול. את תראי הכל יעבור לך! את תחזרי חדשה ותרגישי נקייה יותר
רק מאמי אל תחשבי על המוות! כי לברוח ולחזור את יכולה, למות ולחיות זה בלתי אפשרי!
שמרי על עצמך ואם את צריכה משו אני פה תמייייד
מסכימה בהחלט =]
תיכנסי אלי לאי סי אם בא לך-318942049.
אוהבת המון,חן =]
מתוקה דברי איתי באיי סיי עשי טובה.. אני רציני..
244767912
ברגע שאת רואה את ההודעה הזאת פשוט תעלי אלי לאיי סי קיו.. אני לא אשאל פרטים אל תדאגי אני פשוט אדבר איתך על המצב הזה ויש לי המון מה להגיד לך.. תאמיני לי פשוט בואי תנסי לדבר איתי אני לא אשאל את שמך או בת כמה את או כלום מצידי תשני את הפרטים לזמן שנדבר ואז אני בכלל אמחק אותה מהרשימה אבל אני מתחנן .. דברי איתי דחוף אוקי מאמי?
אני מחכה לך
תראי את התגובות פה
זאת רק דוגמא שיש אנשים שכן אכפת להם ורוצים לעזור לך
את לא היחידה במצב הזה
גם לי יש המון מה להגיד לך על זה כך שאת מוזמנת גם לאייסיקיו שלי 253218870
בכל אופן את לא לבד ואנחנו תמיד כאן
אל תנסי אפילו להתאבד!!,
בשביל מה את צריכה את זה?!?!,
תאמיני לי לכולם יש בעיות!,
כולם מסתבכים בצרות!!,
ולכולם יש משהו שחסר להם...
אפילו הדבר הכי קטן!!,
אבל יש!!,
והילדים האלה שאת רואה שכאילו יש להם הכל,
חסר להם ת'דבר הכי גדול שיכול להיות חסר,
אני אתן לך כמה דוגמאות:
יש איזה מישהו שאני מכירה,
הוא מקובל,
מבחוץ ניראה כאילו הוא תמיד מאושר,
שהחיים מחייכים עליו!!,
ואף פעם לא קרה לו שום דבר רע...
אז בואי אני אסביר לך שזה ממש לא כך,
ואת יודעת איך אני יודעת את זה?!,
כי וואלה יצאתי איתו!!,
ואני יודעת בדויק שהחיים לא מחייכים עליו!!!,
הבנאדם שהוא הכי אהב בחיים שלו ועדיין אוהב,
הבנאדם היחיד שהוא סמך עליו,
נירצח בדם קר בפיגוע!!,
וזאת רק התחלה להרבה דברים שלפיהם אפשר לראות שהחיים לא מחייכים עליו כמו שזה נראה!,
אבל הוא לא מנסה להתאבד!!,
כי הוא יודע שזה מחשולים!,
ובחיים יש מחשולים!,
שעם את יודעת להתגבר עליהם אז את תוכלי לזכות גם להכיר ת'דברים הטובים שיש לחיים להציע לך!!,
ויש אותם!!,
הרבה!!,
יש לי גם המון דוגמאות של כל מיני אנשים שעברו דברים פי אלף יותר גרועים מאשר הדברים שאת עברת והם לא מנסים להתאבד!,
כי בסוף לא הם יסבלו מזה...
אלה המשפחות שלהם והקרובים שלהם!,
תחשבי על זה...
את לא תרגישי כלום,
אבל האנשים שאת חשובה להם יסבלו!
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 27/05/2005) תראי את התגובות פה
זאת רק דוגמא שיש אנשים שכן אכפת להם ורוצים לעזור לך
את לא היחידה במצב הזה
גם לי יש המון מה להגיד לך על זה כך שאת מוזמנת גם לאייסיקיו שלי 253218870
בכל אופן את לא לבד ואנחנו תמיד כאן
מסכימה איתך בכל מילה ומילה...
נשמה תיכנסי אלי גם לאיסיקיו כולם פה נעזור לך תהיי בטוחה
304218542
נכון
קשה בחיים
לכל אחד יש בעיות
גם לי יש וגם אני הייתי במצב שלך שרציתי להתאבד
אבל עזרו לי..
ואני יכולה לעזור לך
תיכנסי לאיסי שלי254497270