שמחה שזה הסתדר לך על הצד הטוב ביותר,
שיהיה לך ולחבר שלך בהצלחה מתוקה
מאי-הקטנה:
ממי אל תוותרי להם אבל גם אל תעשי שטויות ותברחי מהבית... זה לא הפתרון...!
תראי מה תעשי, את צריכה להרגיל אותם לאט לאט שהוא בא לישון אצלך קודם ,כי ללכת לישון אצלו זה יותר קשה להם לקבל (ככה זה אצלי לפחות...)
עכשיו, בפעם הראשונה תשאירו דלת פתוחה, ככה אמא שלך תרגיש "בטוחה" ואח"כ,לאט לאט תסגרו אותה... אחרי כמה פעמים שהוא ישן אצלך ההורים שלך יבינו שאין מה לעשות ושזה המצב ואז אולי גם ירשו לך ללכת לישון אצלו (אני עוד לא הגעתי לשלב הזה.... 😢 חחח)
תנסי, ובכל מקרה שיהיה לך ב=ה=צ=ל=ח=ה ממיייייייייייייייי 😊 😊
אני ממש שמחה שהכל הסתדר לך..
המון בהצלחה..
אוהבת מורן!
ויי לא שמתי לב שהסתדר לך
אני שמחה בשבילך..
והוא כבר ישן אצלי לא עוזר כלום....
וואי אני כל כך מבינה אותך לי יש אותו הבעיה גם אני באה מבית מסרותי רק שאני לא בגילך מאמי...אני בת 14 וההורים שלי לא נותנים לי לצאת עד שעות מאוחרות גם שיש חופשים והם ממש מציקיםםםםם ומושפפעים ממה שקורה עם כל העינינים של אונס וכל החרא הזה...זה ממש מציק כי ההורים של חברות שלי ושל ידידם שלי כן מרשים...וזה ממש בעסההה כל העינייןןן!!!!עם תמצאי פתרון אני ישמח עם תגידי לי אותו גם =]