איך לגרום לו משיכה בלתי נשלטת עליי רק עם מבטים, מילים וסימנים?
איך לשגע אותו ולגרום לו לחשוב רק עליי?
מה להגיד לו?
ואיך להפוך נשיקה לדבר המושלם?
איזה טיפים ומה לעשות בעת הנשיקה כדי להפוך אותו לבילתי נשכח??
ביי אוהבת המוןןן.. תגיבווו ותנו עצות!!!
זה אמור לבוא לך טבעי..
המבטים שלך והסימנים הם המיוחדים שלך..ומי שישים לב אליהם
יהיה נראה זה שיאהב אותך..(אוףף לא יודעת איך להסביר)
בכל אופן מאמל'ה..אל תתאמצי הרבה אני בטוחה שתשגעי אותם גם ככה=)
אם הנשיקה תהיה עם מי שאת אוהבת..בטוח היא תהיה מוצלחת!
והטיפ הכי חשוב..תתני את עצמך ..שזה יהיה מהלב והנשיקה תהיה מעלפתת
מואהה צלילו'ש!
אם היית שמה לב... האשכול שלך לא נעלם
הוא נמצא בפורום המתאים