אני וחבר שלי חזרנו...
חלמתי חלום, חלום מוזר, וכשפתחתי עיניים ראיתי, שאתה כל מה שאני רוצה
ובחלום- אני ובחלום- אתה ובחלום אנחנו זרים
ובחלום- אני ובחלום- אתה, שנינו בודדים בלילות הקרים
ובחלום אני מבטיה בך כולי שלך, אני מאוהבת
ובחלום אתה, כולך שלי, ושואל אותי "למה את עוזבת?"
ובחלום אתה לא יודע, ואולי לא מבין
ואולי קשה לך לעקל, וקשה להאמין
אבל אני פה תמיד, תמדי איתך ולא רק בחלום
ובחלום פתאום באת ואמרת לי "שלום"
וכשהקצתי מהחלום, החלום הפך למציאות
וכשהתעוררתי שהבנתי שהחלום בעם לא היה טעות
וכשפתחתי עיניים ראיתי שאתה כל מה שאני רוצה
ואתה כל מה שרציתי
וכשפתחתי עיניים ראיתי שאתה כל מה שאני רוצה
וכל חיי, רק לך ציפיתי
וכשפתחתי את עיניי...בכיתי..
אז עצמתי עיניים וחזרתי לחלום
ובחלום- אני ובחלום- אתה אנחנו חברים
ובחלום- אני ובחלום- אתה, ביחד בלילות הקרים
ובחלום אני מבטיה בך, כולי שלך, ואני מאוהבת בך!
ובחלום, אתת מביט בי, כולך שלי, אוהב אותי,
ופאתום עלה לי החיוך ואני שמחה
ובחלום אתה כבר יודע ומבין
אולי קצת קשה לעקל וקשה להאמין
אנחנו פה ביחד תמיד, ולא רק בחלום
ופתאום באת ואמרת...
"בכתר.. את היהלום"
וכשהקצתי המחלום, החלום הפך למציאות
וכשהתעוררתי הבנתי שהחלום בעצם לא היה טעות
ושכפתחתי עיניים, ראיתי שאתה איתי
הבנתי.. הצלחתי להגשים את אהבתי
החלטתי לכתוב ת'מכתב פה
בכלל שבמדור מכבתים הוא לא הופיע וכבתית אותו שם ממש מזמן! לפני כבר יותר משבוע
והתבאסתי כבר אז הנה הוא פה.. מקווה שאהבתם..
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםם
קראתי אותו וכלי צמרמורות!!!!
ממש יפה!!!
אז רגע עכשיו אתם ביחד?
10 חודשים היום!
חיחיח נחגוג באוהל עם המדורה מול הים כ"כ רומנטי!!
😍
חיחיח אני אוהבת'תו!!!
ותודה בובה..
חחחחחחחחחחחחחחחחחח גם אני וחבר שלי הולכים ככה לים
ומזל טוווווווב
לנו היום 9 חודש לפני יומיים חיחיחיח
וואי ממש התרשמתי מהמתכב הזה חבל לך על הזמןןןן!!!
מהמםםם ומלא באהבה
רואים שאת אוהבת אותו בובה
שמחה בשבילך ושיהיה המון בהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מכתב מדהים,
שיהיה לכם בהצלחה ומזל"ט מתוקה
וואי זה מהמםםם!!!!
אהבתי!!!!!!!!
תהנו לכם היום בים 😊
גם אני וחבר שלי היום בים, מדורה עם חברים 😊
*~ענבל~*
כנ"ל אלינו עם חברים..
חחח תהנו גם אתם כולכם!!
מאמיי..
מכתב פשוט מהמם!!
שיאוו..את בטוחה שאת כתבת אותו?!..חחח
תראי אני קמווה שתהני איתו היום..
כי למרות הכל 10 חודשים..צריך לחגוג!
ממש יפה!!!!
באמת באמת
מזל טוב חמודים😊
תוווודה אנשנושיייים!!
חח כן אני בטוחה שאני כתבתי אותו,
האמת רצינו להנות והכל אבל דפקתי אתמול סידרת הקאות אז החזירו אותי בכוח הביתה
הקיצר אני עכשיו חולה בלאט
אבל הוא כ"כ מושלם
! הוא דאג לי וטיפל בי וראה שאני בסדר כל הזמן
תמישכו להגיב אנשים
לוב יו אולללל
מכתב מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
את כותבת ממש יפהה
ו..מזל טוב לכם שחזרתם!!!
נ.ב: שאלה בלי קשר...כתבתי בפורום משהו ואני לא מוצאת את זה עכשיו מה לעשות? איך אני ימצא?
דבר ראשון תודה!!
תלוי מתי כתבת אותו..
אבל בכל אופן כנסי ל-פורום אהבה--פורום כללי
ואז למטה למטה כתוב "חפש בפורום זה"
בקיצור יש לך למטה עזרי חיפוש, תרשמי אות הכינוי שלך או את השם של מה שכתבת
בקיצור את כבר תראי..
לוב יוו
איזה מהממם!
את מוכשרת ברמות!