אנשיםםם אני פשוט פה בשיא הביאוסס
יש לי מחר מבחן בפיזיקה ואני לא יודעת איזה 3 נושאיםם
יש לי היום בערב בר מצווה של ידיד מהבית הקודם שלי.. (עברתי דירה בתחילת השנה..) ולא יודעת איך אנשים יגיבו אלי..=/ אני לא יודעת מה קורה לי זה ידיד ממש טוב שלי ואני חולה עליו ופשוט לא בא לי ללכת לא כלוםם אני פשוט כולי בבאסה...
החברה הכי טובה שליייייייי לא מתייחסת אליי וממש היתרחקנוווו 😢 היא עכשיו מלא עם ילדה אחרתתת ואני מתגעגעתת אליהה אני לא יכולהה יותר היא כל הזמן מתרחקת יותר ויותררר 😢
הציונייםם שליי מזה מדרדריםםם =(
וזהווו לא יודעתתת אני ממש מבואסת..
בחיי האהבה שליי לא קורה כ=ל=ו=ם
אני מרגישה כ"כ בודדה!!!!! 😢
אני גם מרגישהה לא יפהה בכלל =(
בבית שליי יש כל מיני דבריםם לא יודעתתת בעיות כלכליות וכאלהה 😢 וההורים שלי די עסוקים ומבואסים בזמן האחרוןןן 😢
ובנוסף לכל המחשב שלי דפוקק והוא חזר מתיקון לפני שבוע בערךך וההורים שלי שילמו מלא כסף לתקן אותו
ויש לו ווירוס דפוק שאפשר לעבוד עליו רק בסייפ מוד וזה מזה מבאסס אותיי 😢
וזהו 😢 בקיצור החיים שלי בריצפהההההההה =(
סורייי על הפריקה אתם לא חייבים להגיבב.. =(
דידיייייייייי שליייייייייי!!,
מושלמת שלייייייייייייי!!!!!!!,
תאמיני לי תצאי, תהני ותבלי!,
ולגבי המבחן,
תגידי למורה שלך שלא ידעת איזה 3 נושאים,
ותבקשי ממנה שתסביר לך עוד פעם,
ות'מבחן תעשי במועד אחר,
לגבי ההורים לא רק ההורים שלך עכשיו במצב כלכלי על הפנים,
אצל כולם המצב הכלכלי לא מאיר פנים,
אבל יהיה בסדר!,
כמו כל דבר אחר,
גם זה יעבור!,
ולגבי החברה...
אולי זה קורה כי אתן פשוט לא אמורות להיות חברות,
תאמיני לי תמצאי חברה פי אלף יותר טובה ממנה!!,
לגבי הציונים,
כמה שזה קשה,
אבל תקחי ת'צמך קצת בידיים,
תתחילי ללמוד ולהשקיע בלימודים שלך!,
גם כך עכשיו סוף השנה...
יהיה בסדר,
תחזיקי מעמד עוד קצת,
את לא יפה?!?!,
את פי אלף יותר יפה ממה שאת חושבתתתת!!,
את כוסיתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!,
אחות תאומה מושלמת שלי!!!!!,
תלכי למסיבה של ידיד שלך,
אולי שם גם תמצאי אהבה,
לכי תדעי,
בדברים כאלה אין לדעת,
את בודדה?!?!,
מה איתי?!?!,
אותי את לא לוקחת בעניין?!?!,
את ממש לא בודדההההההה!!,
אני תמיד אבל תמיד פה בשבילך אחות תאומה שלי!!,
תזכרי זאת תמיד!!,
כל מה שאת צריכה אני תמיד פה בשבילך!!!!,
את החיים שלי מושלמת שלי!!,
אוהבת'ךךךךךךך הכיייייייייייי הכיייייייייי הכיייייייייי בעולםםםםםםםם מדהימה שלי!!,
ואוי לך עם תשכחי את זה!!,
מוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווואהההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!,
חולה עלייך נישמתי!!!!!!!
דידושששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
לייפפפ שליייייייייייייייייייייי 😮
יאווווווווו כמה שאני אוהבת'ךךךךך אין עליךךך בעולםםם אחות תאומה מושלמתת יפה שלייייייי!!! 😮
אני יצא למסיבהה וישתדללל להנותת מבטיחה.. =/
ואיןן את לא יודעת דידוש אני תלמידה של מאיותתת!!!!!! חבל"ז היה לי מחצית א' השנה 100 במתמטיקה ואנגליתתת ועכשיו כל הציונים ירדוו 😢
והמורה שליי הוא רוסי כזה שלא מביןן מה שאומרים לי בכללל 😢 אז אני יחרוש עכשיוו ומחר יקווה לטוב 😢
ותודההה עלל העידודד יפה שליייייייייייייייי את לא יודעתתתת כמה עזרתתת ליי מאמי שליייי 😢
איןןןן עליךךך בעולםםםם נשמתיייייייייייייי
אני כ"כ שמחה שהכרתי אותךך והכללללל בובה יפה שליייייייייייייייי איןן חבל"ז אתתת פשוטטט הנשמה שליי אני לא חייה בלעדייךךך יפה שלייייייייי
היום שתינווו נצא ונהנה הכי הכי הכיייייייייייייייי בעולםםםם כוסיתתת מושלמתת שליייייייייייייייי
אוהבת'ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ה=כ=י=י=י=י=י=י=י=י=י=י==י=י בעולם מדהימהה שלייייייייייייייי את לא מתארתתת לעצמךךך כמהה תאומהההההה מושלמתתת שליייייייייייייי
מואהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה ענקיתתתתתתתתתתתתתתת בובי שלייי
דידיייייייייייייייייי שליייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!,
מדהימה שליייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!,
אין לך על מה להודות לי!!!,
את החייםםםםםםםם שלייייייייייייי!!!!!!!!!,
אחותי התאומההההההההההההה!!,
אוהבת'ךךךךךךךךךךךךךך הכייייייייייייייייי הכייייייייייייי הכיייייייייייייייי בעולםםםםםםםםם מושלמת שלי!!,
ואל תדאגי!,
הכל יהיה בסדר יפיופה שלי!!,
בהצלחה כוסיתתתתת שליייייייייי!!!,
מוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווואההההההההההההההההההההההההההההההההה!!,
שיהיה לך--->בילוי פרוע ,
שרופה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך יפתיייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUOTE (ילדונות_17 @ 25/05/2005) דידיייייייייייייייייי שליייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!,
מדהימה שליייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!,
אין לך על מה להודות לי!!!,
את החייםםםםםםםם שלייייייייייייי!!!!!!!!!,
אחותי התאומההההההההההההה!!,
אוהבת'ךךךךךךךךךךךךךך הכייייייייייייייייי הכייייייייייייי הכיייייייייייייייי בעולםםםםםםםםם מושלמת שלי!!,
ואל תדאגי!,
הכל יהיה בסדר יפיופה שלי!!,
בהצלחה כוסיתתתתת שליייייייייי!!!,
מוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווואההההההההההההההההההההההההההההההההה!!,
שיהיה לך--->בילוי פרוע ,
שרופה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך יפתיייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחח דידוששששששששששש קרועההה שלייי
שיהיה לךךך בילוייי הכי פרוע בארץץץץץץץ תסובבי אנשיםםםם משוגעתת שלייי
(חחחח גמאני לא בשיא השפיותת )
שרופה עליךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מאמי שלייייייייייייייי הכייי בעולםםם אחותי היפהההה
מיי לייפפפפפפפפפפ איןןן עליךךך בעולםם דידוששששש שליי חיים מושלמיםםם שליי!!!!!!~
מה אניי יעשה בלעדייך?!?!?! אה?!!@?!?!@?!?! כוסיתתת מושלמת שלייייייייייייי
מואהההההההההההההההההההההה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אחותתתתת תאומההההה מושלמתת מדהימהה ויפה שליי
אוהבת'ךךךךךךך הכיייייייייי הכייייייייייי הכייייייייייייי בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםם את פשוטטט הבנאדםם הכי מושלם מתוק מדהיםם וטוב לבבבבב שאנייי מכירהההההההההההההה יפיופה שליייייייייי אני אוהבת'ך!
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 25/05/2005) אמממ כנ"ל 😢
כנ"ל לגבי מה? סורי לא הבנתי לגבי מה..=/
אבל אני משערתת שזה לגבי ההודעה שפתחתי.. לגביי חיי המבאסים ביותר..
אז לגבי איזה חלק מהם הכנ"ל... 😢
QUOTE (בת-אלושקה @ 25/05/2005) QUOTE (ילדונות_17 @ 25/05/2005) דידיייייייייייייייייי שליייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!,
מדהימה שליייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!,
אין לך על מה להודות לי!!!,
את החייםםםםםםםם שלייייייייייייי!!!!!!!!!,
אחותי התאומההההההההההההה!!,
אוהבת'ךךךךךךךךךךךךךך הכייייייייייייייייי הכייייייייייייי הכיייייייייייייייי בעולםםםםםםםםם מושלמת שלי!!,
ואל תדאגי!,
הכל יהיה בסדר יפיופה שלי!!,
בהצלחה כוסיתתתתת שליייייייייי!!!,
מוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווואההההההההההההההההההההההההההההההההה!!,
שיהיה לך--->בילוי פרוע ,
שרופה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך יפתיייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחח דידוששששששששששש קרועההה שלייי
שיהיה לךךך בילוייי הכי פרוע בארץץץץץץץ תסובבי אנשיםםםם משוגעתת שלייי
(חחחח גמאני לא בשיא השפיותת )
שרופה עליךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מאמי שלייייייייייייייי הכייי בעולםםם אחותי היפהההה
מיי לייפפפפפפפפפפ איןןן עליךךך בעולםם דידוששששש שליי חיים מושלמיםםם שליי!!!!!!~
מה אניי יעשה בלעדייך?!?!?! אה?!!@?!?!@?!?! כוסיתתת מושלמת שלייייייייייייי
מואהההההההההההההההההההההה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת אחותתתתת תאומההההה מושלמתת מדהימהה ויפה שליי
אוהבת'ךךךךךךך הכיייייייייי הכייייייייייי הכייייייייייייי בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםם את פשוטטט הבנאדםם הכי מושלם מתוק מדהיםם וטוב לבבבבב שאנייי מכירהההההההההההההה יפיופה שליייייייייי אני אוהבת'ך!
נראה לי היחידים שאני יסובב היום יהיו שיכורים,
התחרפנתי לגמרי מכל מה שעבר עלי בזמן האחרון,
בית-משוגעים יתאים לי עכשיו בול!,
דרך אגב יש בית-משוגעים קרוב לבית שלי,
15 דקות מהבית שלי...
אחותי הקטנה ביררה בשבילי,
ראית איזה רוע?,
אוהבת'ךךךךךךךךךך הכיייייייייייייייייייייייייי הכייייייייייייייייייי הכייייייייייייייי בעולםםםםםםםםםםם מושלמתתתתתתתתת שלייייייייייייי!!!!!!!!!!,
אחות תאומה מדהימה שליייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!,
חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך יפיופה שלייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!
חוץ מפיזיקה כל הבעיות שלך קורות גמלי בצורה כזו או אחרת...
אז אולי את קצת מבינה אותי... 😢
מבינה אותך מאוד... ואם היה לי מה להגיד לך... הייתי אומרת
אבל אין לי
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 25/05/2005) מבינה אותך מאוד... ואם היה לי מה להגיד לך... הייתי אומרת
אבל אין לי
כן.. זאת בעיקר הבעיה... שאין מה להגיד.. =/
אני כבר פשוט התייאשתי מלנסות לשפר את המצב
אני רק מחכה לצבא לפתוח דך חדש במקום חדש... למרות שנראה לי שזה סתם לחיות באשליות
בתאלושששש
נונה שלייייייי
לא להיות מבואסת!!
יש ימים של ביאוסססססס
אבל הכל יהיה בסדר!!
לכי תבלייי בבר מצוה של ידיד שלך!!
אל תאכזבי אותווו
אני מכירה תהרגשההה שלך!!
אבל את תהניי!
עם כל החברים האחרים שלךך!!
יהיה לך ממש כיףףף!!
אל תהיי עצובה יפה שליייי
אני פה בשבילךך!!
יהיה בסדררר!!
בתאלושששששש
מלאכיתתת שליי אל תהיי עצובהה
טוב שהוצאת את מה שמפריע לך בוביתתת
קודם כל בהצלחה במבחן ובשביל לדעת
צריך ללמוד אז תקראי ותחזרי על החומר!
אני מקווה שנהנת בבר מצווה והיה טוב בובה
לגבי החברה את חייבת לקחת אותה
לשיחה ולדבר איתה על זה מאמי!
על הציונים את חייבת לעבוד ולהשקיע כי זה חשוב
בחיי האהבה יקרה ברגע שהכי לא תצפי לזה
תני לזמן לעשות את שלו!
את לא בודדה יש לך חברות ידידים משפחה ואת כל האתר הזה
את ממהמת ותלמדי להעריך את עצמך יפתי
בבית זה תמיד ככה יש תקופות בכל בית
וזה עובר המצב לא תמיד קל אבל ההורים שלך עסוקים
כדי לתקן את זה והם יצליחו!
ולגבי המחשב אין לי מה להגיד לך אהובתי
רק אל תהיי עצובה בובית
ואני תמיד פה בשבילך מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*