מה המצב????
טוב יש פה פול בנות מוכשרות חח אז אני צריכה עזרה בשביל חברה שלי..
היא אוהבת מישהו והוא שכן שלה הוא יותר גדול ממנה באיזה 7 שנים והיא רק בת 15
הם נדלקו אחד על השניה והם גילו את זה והכל ועד שכבר התחיל להיות בניהם משו אבא שלו הלך לאמא שלה ואמר לה שהוא לא רוצה שהיא תתקרב אליו (וכמובן גם אמא שלה לא רצתה את זה מהתחלה!!) הסיבה-> הוא היה בכלא 4 שנים חח
אז היא רוצה לרשום לו מכתב לספר לו על כל הרגשות שלה וזה
אבל היא לא מצליחה היא לא טובה בזה !!
והיא רוצה שהמכתב לא יהיה בשפה חננה כזאת היא רוצה
משו כזה כמו "חיים שלי חבל שאנחנו לא יכולים להיות ביחד"
אז תודה מראששש לוב יו!!!!! 😁
אני לא יכולה לכתוב על הרגשות שלה כי אני לא יודעת מה היא מרגישה , אבל אני יכולה לנסות..למרות שלדעתי הכי טוב זה שהיא תכתוב , מהלב..
ל____ אהובי הנצחי
איך החיים מתגלגלים כך?
יום אחד אני מאושרת! בזכותך!
יום שני הכל נהרס! בגלל ההורים..
אני רוצה שניהיה ביחד , ויהיה לנו טוב
ניהיה מאושרים...
אתה אהובי לעולמים!
אתה החיים שלי!
כשאני קמה בבוקר
אני קמה בשבילך
כל נשימה
אני נושמת אותך
אני נושמת בשבילך
מה אני אעשה בלעדייך!?
איך אני אחייה?!
אני רוצה שתבוא ותחבק אותי
ונשאר מחובקים לנצח
אני רוצה שתבוא ותנשק אותי
והנשיקה לא תיפסק
הנשיקה תמשיך לעולם
אני רוצה שתסתכל בעיניי
והרגע הזה
לא ייפסק אף פעם
אני מתגעגעת כ"כ
אני אוהבת אותך
בכל נשמתי
בכל ליבי
כל אהבתי שלך...
ממני
אוהבת המון
____
טוב , זה מה שהצלחתי לכתוב..
כשזה בא מהלב זה הרבה יותר יפה..
-לולי
בשביל דברים כאלה לא צריך כישרון!,
היא פשוט מאוד יכולה לקחת עט ודף,
ולהתחיל לשפוך ת'לב,
תאמיני לי כך זה יצא הכי יפה ומרגש!
QUOTE (ילדונות_17 @ 25/05/2005) בשביל דברים כאלה לא צריך כישרון!,
היא פשוט מאוד יכולה לקחת עט ודף,
ולהתחיל לשפוך ת'לב,
תאמיני לי כך זה יצא הכי יפה ומרגש!
הודיה צודקת במאה אחוזים...!!
פשוט צריך לשפוך את הרגשות על דף..
ואז זה אחרת..
המון בהצלחה..
מורן 😉
מורן ת' על ההסכמה נישמתי 😉