אזז... מה אמרנוו?
אתת אחות שלל ליאתת?!
?!
בשביל זה יש הודעות פרטיות פה...
ואייסיקיו...
ומסנג'ר...
ואימייל...
*~ענבל~*
מפפרייע למישהו?! אופפפ כול דבר חייב להעייר..
לא טוב אל תגיביי 😠
😛 שירוניייייי
שירנההה?!?!?
יאאאאאאאאאאא אניי מתהה זאתת שירן בל'?! יאאלהה כל נצרת עילית פה בהרכב מלאא
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
שירן בל'==>בכבודהה ובעצמהה...
חנו'שה ושירן,
מאיזה בית-ספר אתן?,
גמני מנצרת-עילית
חן משרת.. ואני מאלון!
שירונייייי 😛
QUOTE (שיאנה14 @ 24/05/2005) מפפרייע למישהו?! אופפפ כול דבר חייב להעייר..
לא טוב אל תגיביי 😠
😛 שירוניייייי
כן, מפריע למישהו.
את חדשה ואולי לא ידעת אבל בפורומי אתר האהבה הישראלי יש חוקים וזה נוגד את חוקי הפורום שאתן מוזמנות לקרוא:
http://www.lovesite.co.il//modules.php?nam...ums&act=SR&f=20
שדברים כאלה לא יחזרו על עצמם 😊
לודה,
מנהלת פורומים ראשית
😊