אזזזזזז ככה אנשים קראתי פה בסיפורים באתר לפני כמה זמן
מישהי שכתבה על אונס היא תיארה אותו.. כזה..
כאילו זה ממש נגע בי ..
אם מישהו יוודע על מה אני מדברתת..
או מכיר תשיר ..
או אני לא יודעת מה .. אם הוא יכול לשלוח לי אותו.. או לכתוב אותו פה בפורום
😕 😕 😮
תודה נשנושיםםםםם
לא מכירה...
אני מקווה שיעזרו לךך
מוואה ענקיתתת 😛
גמ'ני לא מכירה,
מצטערת נישמתי
את מתכוונת בפורומים או באתר? שני דברים שונים...
אין לי מושג מאמי על מה את מדברת.
מקווה שתמצאי.
לאיזה שיר את מתכוונת בדיוק?
רגע לשיר או לסיפור??
נשיקות:
שוגה-סיוון
היה איזה שהוא סיפור עם אונס..אולי את מתכוונת "לעיני הטורקיז שלו"
היא תיארה שם משו על אונס..
אין לי מושג מאמי סורי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני יודעת!!!
יכול להיות שזה היה באהבה אסורה....של נטע...
היא תיארה שמה...הכל...
אז אם את רוצה..
תכנסי לסיפור..אבל לעונה הראשוןנה.!!
מקווה שעזרתי..
גלוש=]
לא מכירה... 😕 אם אני אמצא משהו אני אודיע לך מאמי 😊