יש איזה אחד..הוא היה איתי ביסודי..והיינו חברים גם ביסודי רק ליומיים אבלל!
מאז אני איכשהו שמתי לב אליוו!
לא כמו לכל אחדד😊
זה המשיך גם השנה..
השנה גם היינו חברים..אבל גם..רק לכמה ימים!
נפרדתתי ממנו בגלל סיבות אישיות!
אבל אני אוהבתותווווו
באמתת!
כאילו..
בחיים לא אהבתי מישהו:S
הוא לא יודע מה זה לאהוב..
הוא טיפשש
אבל אני אוהבתותווווווו
קיצורר..
לפני שבוע..הייתי לבד בבית!
והייתי מחורפנתת!
פשוטט התחלתי להגיד דברים..
ואז..אמרתי לו שאני אוהבתותווווווווווו...
זה היה מוזר..
הוא לא האמין לי בהתחלה..
כי הוא ראה אותי באותו יום אחרי צהריים ושתי חברות טובות שלי היו אצלי..
ובדרך כלל אני עושה איתן שטויות!!
קיצורר
אמרתי לו.. אתה לא מאמין..בוא ניפגשש..
בערך ב8 וחצי..נפגשנו:|
גאדד
לא האמננתי על עצמי!..
הלכנו לגן שעשועים מול הבית שלי..
וגם נורא קרוב לבית שלוו..
וישבנו על הקרוסלהההה:]]
דיברנו..
בהתחלה הייתה שתיקה של איזה שעהה!
שעהה רק שתקנו ואז הוא כזה אומר לי "נוו רגעע..מה זה מה אמרת לי באיי סי קיו"
אמרתי לו שלא ישחק אותה טיפש..
ואז הוא אמר שהוא לא הביןן
אמרתי לו "נוו מה קשה..אני אוהבתותך"
פעם ר-א-ש-ו-נ-ה שאני אומרת למישהו שאני אוהבתותווווווווווווווו בפניםם:||
הוא היה בשוק..
וידעתי שהוא לא אוהב אותי ..
אז הוא שתק..חח כרפעליוו רצה לקבור ת'צמו באדמהה..
לא היה לו מה להגיד..
ואז..אמרתי לו שזה כבר כמעט כל השנה..ושגם אחרי שנפרדנו..אני אהבתי אותו..
קיצור..הוא אמר לי שהוא לא אוהב אותי.
שהוא לא אוהב אפחתת!
טובב..סיימנו לדבר על הנושא..
קמנו מהקרוסלה..
ועשינו סיבוב בשכונה..
קנינו שוקולד..והיה כזה מושלםם
שתי עליו ת'ראש..יעני על הכתףף:||
והוא כזה חיבק אותי
חחח מגעיל אותי להיזכר..כיי אני שונאת פוצי מוצי כזה..אבל אני מודה שהיה כיףף
וככה הלכנו איזה שעהה..
ודיברנווו
על מלאא דברים..
ואז..ישבנו מתחת לבית שלייי..ביקב..סתםם יש שם ספסליםם..
ותמיד יושבים שם לדבר מלא..
ו...דיברנו עוד ועודד..
עליתי הביתה דיי מאוחר...
שעליתי..המשכנו לדבר באי סי קיו!!
והוא אמר לי.. שהוא מחבב אותי +
ושהוא מכיר ת'צמו והוא יאהב אותי בקרוב..
זה מה שביאס..
שהוא לא יודע מה הוא רוצה מהחיים שלו..
אבל המשכתי איתו..ודיברנו באיי סי קיו..
חחח הסוטה הזהה..
אבל דיברנו ודיברנו
ואז..יומיים אחרי..שדיברנו.אז הוא היה אדיש כזה..
לא דיבר..וכזה..הרגשתי לא רצוייההההה:[[
ואז רשמתי לו..
שישכח מכל מה אמרתי לו..
שזה סתם בעיותת..
אבל שאני באמת אוהבתותו..
וזה לא הזיז לוו..
באמת שלא הזיז לו..
הוא פשוט אמר טוב
שאלתי אם זה לא מזיז לו..
אז הוא אמר "מה את רוצה שאני יגיד"
לא היה לי מה להגיד אזז אמרתי טוב..
ואז הוא אמר בי
אז רשמתי לו ביי😘
ו....התחלתי להבין כמהההההה באמת אני אוהבתותווווווו!!!!
ואז..כתבתי לו הודעה..שהוא לא היה מחובר לאיי סי קיו..
רשמתי לו..ש..אאני מצטערת שאמרתי את זה..שהוא היה אדיש ולא ידעתי מה לעשותת..ואמרתי שאני באמת אוהבתותו.
ואני לא רוצה שזה יהיה ככהה..
ואיןלי מושג אם הוא ראה את זה..
ואם הוא ראה את זה...והוא לא ענהה😢
או שהוא פשוט לא התחברר..
ואני מצטערת שבכלל אמרתי לוו אתתתתתת זזההה
גאדד
להגיד לו שעבדתי עליווו?!
תעזרו ליייי😢





