פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי תעזררררו ללללללליייי...

תעזררררו ללללללליייי

✍️ שיריאלה 📅 22/05/2005 14:32 👁️ 224 צפיות 💬 4 הודעות
יש איזה אחד..הוא היה איתי ביסודי..והיינו חברים גם ביסודי רק ליומיים אבלל!
מאז אני איכשהו שמתי לב אליוו!
לא כמו לכל אחדד😊
זה המשיך גם השנה..
השנה גם היינו חברים..אבל גם..רק לכמה ימים!
נפרדתתי ממנו בגלל סיבות אישיות!
אבל אני אוהבתותווווו
באמתת!
כאילו..
בחיים לא אהבתי מישהו:S
הוא לא יודע מה זה לאהוב..
הוא טיפשש
אבל אני אוהבתותווווווו
קיצורר..
לפני שבוע..הייתי לבד בבית!
והייתי מחורפנתת!
פשוטט התחלתי להגיד דברים..
ואז..אמרתי לו שאני אוהבתותווווווווווו...
זה היה מוזר..
הוא לא האמין לי בהתחלה..
כי הוא ראה אותי באותו יום אחרי צהריים ושתי חברות טובות שלי היו אצלי..
ובדרך כלל אני עושה איתן שטויות!!
קיצורר
אמרתי לו.. אתה לא מאמין..בוא ניפגשש..
בערך ב8 וחצי..נפגשנו:|
גאדד
לא האמננתי על עצמי!..
הלכנו לגן שעשועים מול הבית שלי..
וגם נורא קרוב לבית שלוו..
וישבנו על הקרוסלהההה:]]
דיברנו..
בהתחלה הייתה שתיקה של איזה שעהה!
שעהה רק שתקנו ואז הוא כזה אומר לי "נוו רגעע..מה זה מה אמרת לי באיי סי קיו"
אמרתי לו שלא ישחק אותה טיפש..
ואז הוא אמר שהוא לא הביןן
אמרתי לו "נוו מה קשה..אני אוהבתותך"
פעם ר-א-ש-ו-נ-ה שאני אומרת למישהו שאני אוהבתותווווווווווווווו בפניםם:||
הוא היה בשוק..
וידעתי שהוא לא אוהב אותי ..
אז הוא שתק..חח כרפעליוו רצה לקבור ת'צמו באדמהה..
לא היה לו מה להגיד..
ואז..אמרתי לו שזה כבר כמעט כל השנה..ושגם אחרי שנפרדנו..אני אהבתי אותו..
קיצור..הוא אמר לי שהוא לא אוהב אותי.
שהוא לא אוהב אפחתת!
טובב..סיימנו לדבר על הנושא..
קמנו מהקרוסלה..
ועשינו סיבוב בשכונה..
קנינו שוקולד..והיה כזה מושלםם
שתי עליו ת'ראש..יעני על הכתףף:||
והוא כזה חיבק אותי
חחח מגעיל אותי להיזכר..כיי אני שונאת פוצי מוצי כזה..אבל אני מודה שהיה כיףף

וככה הלכנו איזה שעהה..
ודיברנווו
על מלאא דברים..
ואז..ישבנו מתחת לבית שלייי..ביקב..סתםם יש שם ספסליםם..
ותמיד יושבים שם לדבר מלא..
ו...דיברנו עוד ועודד..
עליתי הביתה דיי מאוחר...
שעליתי..המשכנו לדבר באי סי קיו!!
והוא אמר לי.. שהוא מחבב אותי +
ושהוא מכיר ת'צמו והוא יאהב אותי בקרוב..
זה מה שביאס..
שהוא לא יודע מה הוא רוצה מהחיים שלו..
אבל המשכתי איתו..ודיברנו באיי סי קיו..
חחח הסוטה הזהה..
אבל דיברנו ודיברנו
ואז..יומיים אחרי..שדיברנו.אז הוא היה אדיש כזה..
לא דיבר..וכזה..הרגשתי לא רצוייההההה:[[
ואז רשמתי לו..
שישכח מכל מה אמרתי לו..
שזה סתם בעיותת..
אבל שאני באמת אוהבתותו..
וזה לא הזיז לוו..
באמת שלא הזיז לו..
הוא פשוט אמר טוב
שאלתי אם זה לא מזיז לו..
אז הוא אמר "מה את רוצה שאני יגיד"
לא היה לי מה להגיד אזז אמרתי טוב..
ואז הוא אמר בי
אז רשמתי לו ביי😘
ו....התחלתי להבין כמהההההה באמת אני אוהבתותווווווו!!!!

ואז..כתבתי לו הודעה..שהוא לא היה מחובר לאיי סי קיו..
רשמתי לו..ש..אאני מצטערת שאמרתי את זה..שהוא היה אדיש ולא ידעתי מה לעשותת..ואמרתי שאני באמת אוהבתותו.
ואני לא רוצה שזה יהיה ככהה..
ואיןלי מושג אם הוא ראה את זה..
ואם הוא ראה את זה...והוא לא ענהה😢
או שהוא פשוט לא התחברר..
ואני מצטערת שבכלל אמרתי לוו אתתתתתת זזההה
גאדד
להגיד לו שעבדתי עליווו?!
תעזרו ליייי😢
קודם כל אל תגידי לו שעבדת עליו , כי לדעתי את תשמעי כמו ילדה מטומטמת בכיתה א' .
המעשה כבר נעשה ואין להחזיר את הזמן לאחור.
תתעלמי ממנו גם את , הוא כבר יחזור על ארבע ( יש לי הרגשה כזו ).
בנתיים תצאי לבלות , תעבירי ת'זמן עם חברות - תהני לך..
אל תדאגי לזה שהוא מתעלם ...
אולי יש לו בעיות משלו ואין לו זמן לזה כרגע..
אל תתבאסי מאמי , יבואו טובים ממנו שיאהבו אותך ואת אותם..

-לולי
קודם כלללל...
אל תאגידי לו שעבדת עליוו
סתם חבלל..
אולי אם גם את לא תשימי עליו ותיהיה אדישההה...
הוא יבין מה הוא מרגיש אליךך..
ובדיוק מה הוא רוצההה!!

באייי 😊
את תיראי שהכל יסתדר
אם הוא באמת מרגיש אלייך משהו הוא יחזור
ואם לךא אז עדיף ככה
כי אם הוא לא מרגי שכלום
אין לך מה להיות איתו
וגם הוא ניראה ילד שמחליף כל הזמן את מי הוא אוהב
תני לו קצת לרדוף אחרייך שהוא יבין שהוא אוהב אותך באמת
ואם הוא אוהב אותך באמת
תביני שהוא הנכון
ותיהיה איתו מאמי
אבל תביני קודם אם הוא משחק בך או לא כי מתוך נסיון משחק זה לא הדבר הכי כיףף שישי
אוהבת מקווה שעזרתי ממאמי
בהצלחה ואל תשכחי לספר מה היה בסופ
אני עם התגובות שמעליי,
לעבוד עליו זה ממש לא יהיה לעניין.
פשוט תני לו את הזמן שלו, תהיי גם את אדישה אליו
ואם הוא באמת אוהב אותך, הוא עוד יבוא אלייך 😉
בהצלחה שיהיה!
ובינתיים תצאי, תבלי ותהני מהחיים.

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך