אתן מגעילות אתן יודעות?! אף אחת לא מגיבה לי חוץ מחנושה
זה מעליב ואתן לא שמות לב...
איפה שאני רושמת... היה לי סיפור ואף אחת אבל אף אחת לא הגיבה חוץ מחנו'ש
ועכשיו גם רשמתתי עוד משהו ואף אחת לא מגיבההה לא צריך אל תגיבו אתן לא עושות טובות!
😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
אווי מותק...לא נראה לי שמישהי עשתה את זה בכוונה או משהו כזה...
קורה שלא יוצא להגיד להודעות...
אני מצטערת בשם כולם אם זה פגע בך!! 😊
אני אראה איזה נושאים פתחת ואגיב לך
הגבתי לך בסיפור שלך,
שום נסגר ושום כלום!!!,
תמשיכי אותו דחוף!
מאמי אולי אנשים פשוט לא קראו את הסיפור...
אני לא זוכרת אם הגבתי או לא 😁
אם הגבתי אז סליחה שלא המשכתי להגיב....
ואם לא הגבתי אני עכשיו אני יגיבבבב עכשיוו כפרה
מוואה ענקיתתת 😛
מה הקטע הזה בכלל?
אולי לא עניין את מי שקרא בשביל שהוא יגיב..
"מגעילות" איזה ילדותיות!!!
רשמת שאאף אחד לא עושה לך טובה ושלא צריך שלא יגיבו..
אם לא היה מפריע לך לא היית רושמת את ההודעה הזאת..
עדיף שלא הייתי מגיבה לך פשוט זה עמד לי..
בההייי
וזה כזה צומי..
כאילו מה רשמת את זה בשביל שעכשיו יגיבו לך.?
לא תרגישי יותר טוב עם עצמך כי יגיבו כי יאהבו או לא יאהבו ובעצם ירגישו שהם צריכים להגיב?
איזה שטויות יאוו..צומי
מותק אם זה לא נאה לך אז אל תגיבי
מה את מדברת בכזאת ציניות... מילא את מדברת אבל בציניות!?
לכי תדחפי את המילים שלך את יודעת לאן...
לא אכפת לי ממך!
אתן מפסיקות את הריב הזה עכשיו!!
חמודה שלי תדברי יפהה..
אני לא ירדתי לרמה נמוכה אני מצפה ממך לאותו הדבר!
הגבתי הבעתי את דעתי..הרי זה מה שביקשת לו?
תלמדי שביקורות לא חייבות להיות לטעמך וטובות..
יש גם חלק לא טובות..תלמדי לקבל אותן!
בזה סגרתי את הנושא..
להת'
מיכל זה לא ריב..
סך הכל החלפנו פה דעות..
לא התכוונתי..
מואהההה
סורי מאמי אני נכנסת לחלק כי אני מתבלבלת מרוב סיפורים...