מזה זה????????????
מחקו לי גם את הסיפור בהמשכים וגם כמה מהסיפורים שרשמתי!!!
בשביל מה לפחות היו שואלים אותי!!
פא'ק....
עד שרשמתייי נו באמתתתתתתתת ממש יופי 😠
לא מחקו לך את הסיפור מאמי..
הסיפור ב"סיפורי אהבה"
טוב בכל מקרה אני לא מתכוונת להמשיך אותוווו
אגב תודהההההה!!
למה את לא תמישיכיי אותו??
מאמי כמו שאמרו לך ולמה את לא מתכוונת להמשיך?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מצטרפת לשאלה ששואלים פה,
למה שלא תמשיכי ת'סיפור שלך?!
כי אפחד לא אוהב אותו ולא תורך לקרוא אותו אבל לא נורא יש דברים שאוהבים ויש שלא אז אין לי בשביל מה להמשיךךךךך
תודה בכל מקרהההה
מור. 😊
יש למה להמשיך!!,
אל תדברי שטויות!,
לא כולם מגיבים,
למשל:
60% קוראים
30% קוראים ומגיבים
10% לא קוראים אבל בכל אופן מגיבים
בתכל'ס תעשי מה שבא לך.... הפורום נותן במה חופשית ופתוחה לכל מי שמרגיש שבא לו לכתוב..
יצא לי לקרוא שני סיפורים שלך.. (אני חושבת שהם שלך).. ומאוד אהבתי ת'צורת כתיבה שלך..
אבל אני לדוגמא , לא יכולה לשבת הרבה מול המחשב ולקרוא הרבה זה עושה לי כאבי ראש חחיחיחיחי..
כך שסיפורים ארוכים מידי אני לא קוראת..
וגם.. ל'ודעת , יותר מידי המשכים לסיפור כבר הורסים את כל יופי של הסיפור.. :/
למה??
תמשיכי אני קראתי הרבה דפים אבל הפסקתי באצמע כי כאב לי הראש..\[
אב אני ימשיך ךקרוא הם מדהימים תמשיכי!
חבל להפסיק באמצע!!
אוהפת:
שוגה-סיוון
*שוגה זה הכינוי שלי ככה חברה שלי וקראת לי חח!!
זה טפשי לא להמשיך סיפור בגלל שנדמה לך שאף אחד לא קורא אותו
תסתכלי על הצפיות לא רק על התגובות
לא קשור וזה לא צומי או משהואאא
בד"כ שאוהבים סיפור אז מגיבים עליווו
וזה לא קורה אז מפסיקים לכתוב ומתחילים אחד אחר שיהיה יותר מעניין
מור. 😊
מממ..לא יצא ליי לקרוא סיפור שלך...
אבל ת'אמת בואי נגיד לך ככה אני קוראת את ההתחלה של הסיפור נגיד ורואה כמה נישאר..
ומפסיקהה כי אני לא אוהבת לקרואא הרבהה למרות שיש סיפורים מעניניםם זה נימאסס לקרוא כול היום...=]
מממ.. לפי דעתיי את לא צריכהה לא להמשיך תסיפור בגלל שאפחד לא מגיב עם את רושמת סיפור זה גם בשבילך..להוציא מה שיש בלב..
תחשבי על זהה יותר טובב...
שירונייי 😛
QUOTE (ילדונות_17 @ 19/05/2005) יש למה להמשיך!!,
אל תדברי שטויות!,
לא כולם מגיבים,
למשל:
60% קוראים
30% קוראים ומגיבים
10% לא קוראים אבל בכל אופן מגיבים
חחחחחחחחחחחחחחח...אשכרה!!!