לנשמה שלי (שי )



נשמה שלי... חשבת שהתגברתי עליך חשבת ששחכתי אותך אבל אני פתאום רואה שטעיתי ובגדול!!!!! נמשה שלי אני רוצה אותך איתי אבל אנייודעת שזה רק חלום.. ושאין סיכוי שהחלום הזה יתממש... לא רק שאתה לא שפ עליי אתה פשוט לא סובל אותי.. ולמה?? אני באמת לא יודעת... פשוט החלטת לריב איתי על כלום.. אני לא יודעת למה עשית את זה...

אני יודעת.. יודעת שטעיתי יודעת שאתה עם אחרת...אבל אני יודעת גם שלא טוב לך איתה.. ואל תשאל אותי איך אני יודדעת עלייך הכול..אני מבררת עלייך כל דבר . אני יודעת שאני רק פוגעת בעמצי שאני עושה את זה אבל אני חייבת לדעת אם טוב לך...? אם אתה מאושר? אם אתה שמח?

הייתי עם אחרים כדי לשכוח אותך.. חשבתי שהכל עבר אבל לא... אני משקרת לכל העולם ואומרת שלא לאכפת לי ממך יותר.. כולם חושבים שאני אותך שחכתי ממזמן!!

אם אתה קורא את זה (למרות שלא נראה לי) תדע שיש מישהי שתמיד אבל תמיד אוהבת אותך.. גם אם אני מראה שאני הכי שונאת אותך בעלום... אני אוהבת אותך!!!!!!!!

אני לא יכולה להגיד לך את זה כי אתה פשוט שונא אותי... פעם הייתה מטורף עליי ורק עליי חשבת.. אבל אני הרסתי הכל.. כמו ילדה קטנה הקשבתי לאשנים אחרים ולא ללב שלי!!

אבל אתה יודע לומדים מטעיות....

נשמה שלי אני לא ישכח אותך בחיים שלי!!! אתה הנשמה המתוקה שלי!!!!!

אני לא יודעת מה אני עושה פה בלעדייך.. רוצה אותך איתי.. קרוב אלי .. קרוב איתי

כמו באותם ימים....

שי נשמה שלי אני אוהבת אותך .... ומתצער על כל רגע שלא הייתי איתך או התרחקתי ממך

אהבתי אוהבת ותמיד אבל תמיד ימשיך לאהוב!!!!!!!!!!!!!!!!!

ממני......


****************************************************
אז כמו שהבנתן זה מכתב שמישי כתבה פה באתר לאחד שקוראים לו שי..
ולמה זה חשוב לי!?
כי יש לי ידיד טוב מאוד שקוראים לו שי והוא וחברה שלו נפרדו והסיפורים שהוא מספר לי על מה שקורא ממש דומה למה שכתוב פה..
וזה ממש דחוף לי כי ידיד שלי מת על הילדה הזאת ואני ממש רוצה לעזור לו אני רוצה שהם יחזרו..
אז מי שכתבה את המכתב הזה או מי שיודעת מי כתבה תשיר הזה..
שתגיב דחוףף~~
שתגיד איך קוראים לה ועיר מגוריםם ואייסיקיו...

תודה..
נושית =]