אהבה? היא שאלה. צוחקת.
איזה רעיון מגוחך. רגש של קרבה? אכפתיות? כאילו- מה?!..היא ממשיכה לצחוק.
אתם צוחקים נכון? תיכף אגלה מצלמה נסתרת אי שם, נכון? היא מזיזה את הראש לצדדים.
נשיקות? חיבוקים? על מה אתם מדברים בכלל?...צחוקה התגבר, היא הייתה כבר מקפלת בתך עצמה, צוחקת כאילו אין מחר.
צורך עז להיות עם אותו בנאדם? נו באמת. היא אינה מסוגלת לצחוק עוד.
אהבה? היא שאלה. צוחקת- הפרידה...
לא כל כך הבנתי מאמי אבל זה ממש חמוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי לא הבנתי כלום,
זה אמור להיות שיר או משהו?,
אשמח עם תענה לי
יאאא איזה יפההההההה
זה מהמםםםםםםם
מקווה שזה לא היה במקרה שלך כפרה
לאב יוו
דנדש
אממממ ילדונות_17..אני בן...
ותודה. מי שלא הבין, חבל, אם אני יסביר זה יאבד את הפואנטה..
אוקי מצטערת,
ערכתי ת'הודעה,
אין בעד מה
וואלהה...הבנתי את הפואנטה!
צחוק הגורלל!
מווואהההה=)
אוקיי לא הבנתי כלום........ 😢
אתה יכול להסביר לי??
מוואה ענקיתתת 😛
בואי נסביר לך מתוקה..
זה מישהי שכאילו זילזלה באהבה בהתחלה...לא האמינה בה
ואז כמו שאומרים צחוק הגורל..
היא התאהבה כנראה קרה לה משהו היא התאכזבה..וזה הסוף
קצת קשה לי להסביר את הפואנטה בראש זה יותר מובן לי..חיחי
בכל אופן ניסיתיי..
מואהההה
כמו זאומרים זה בה לה בהפוכה
זה לא כזה מסובך...
סתכלו על זה כאילו ה"פרידה" היא זאת שמדברת...
היא אומרת את כל ההתחלה..היא צוחקת על האהבה והכל..
רק בסוף אומרים לכם שזאת הפרידה...
הבנתי בערך!!
אבל ממש יפה!!
תודה מאמי!!
מואהה!!
שוגה-סיוון
יווווווווווו
חזק!
*~ענבל~*